Wilde alleen maar even delen dat wij deze ronde nu echt zijn begonnen! Ik vind het zo spannend! Zijn er meer mensen die nu in ronde 1 zitten?
ik ben in september gestopt met de pil en heb eerst gewacht hoe mijn lichaam het ontpillen oppakte. Deze maand gaan we eigenlijk wel pas voor het eerst er echt helemaal voor dus..............duimen met zijn allen
bij mijn volgende cyclus gaan we er voor. ronde 1! ik vind het nu al spannend. ben deze maand begonnen met foliumzuur tabletjes van de etos. nemen jullie ook extra foluimzuur of andere vitamientjes om gezond zwanger te worden?
Hoi Belle1978, Wij zitten in onze tweede ronde! Echt spannend allemaal hé! Ik ben heel bewust 2 maanden voordat we voor het "echt" wilde gaan gestopt met de pil en de maand van te voren begonnen met foliumzuur te slikken. De eerste ronde was het bij ons in ieder geval nog niet raak en nu zitten we te wachten of het deze maand wel raak is... We wachten dus nog even af! Jullie heel veel succes en dat je snel zwanger mag zijn!
wij gaan er vanaf eind april weer voor, en ik vind het nu al weer zoooo spannend, slaat natuurlijk nergens op, moet nog een hele cyclus wachten, maar toch, het idee dat het er aan zit te komen, oeoeoe daar word ik helemaal zenuwachtig van, ik wil ik wil ik wil ik wil! Succes iedereen!
Wij zitten helaas alweer in de 13e ronde...maar ik wil je toch veel succes toewensen, hopelijk gaat het bij jullie sneller dan bij ons
Onze eerste ronde gaat hopelijk binnenkort beginnen. Ik wacht nu nog op mijn eerste menstruatie (na de Mirena) en op het moment dat mijn vriendje thuis is. Hij is maar één week thuis en dan weer twee weken weg, dus voor dat we daadwerkelijk op het goede moment kunnen gaan klussen zal nog wel even duren... Spannende tijden, succes allemaal!
wij gaan binnenkort ook beginnen ik moet eerst mijn pil nog af maken en ik weet natuurlijk niet hoelang het ontpillen is maar dat zien we wel iedereen veel sucsees
Hallo allemaal! Wat een leuke reacties! Het is ons eerste kindje. Het klopt idd dat ik nu middenin mijn vruchtbare periode zit, maar mijn vriend voelt zich een klein beetje een dekhengst (niet dat ik hem de hele tijd bespring hoor) omdat ik nu ineens elke dag zeg: zullen we? Ha ha ha... Nee hoor, valt best mee. Hij vindt het gewoon ook erg spannend. Ik slik trouwens al wel een tijdje foliumzuur. Al hoewel ik het ook wel eens vergeet. In elk geval allemaal heel veel succes gewenst en ik hoop dat het snel raak mag zijn!
Hoi Allemaal, Ook wij gaan nu onze 1e ronde in. M'n ongesteldheid is bijna over en dan klussen maar. Mijn vriend zei ook al dat het niet zo moest zijn dat hij in deze periode als dekhengst zou fungeren, maar ik geloof dat hij op dit moment er toch ook wel erg mee bezig is hoor . En dan in positieve zin. Nu maar afwachten. Succes allemaal! Liefs Linda
Wij zijn in ronde 2 bezig. Doen het wel rustig aan deze maand (ben liever niet in december uitgerekend ). Veel succes
Daar ben ik weer, terug van huwelijksreis en thuisgekomen met het mooiste cadeau dat je maar kunt wensen: ik ben zwanger!! Schreef ik nog dat wij 25 maart ervoor zouden gaan, uiteindelijk is het die maand bij "oefenen" gebleven vanwege de stress voor het huwelijk maar dat hebben wij dubbel en dwars ingehaald op reis. En met resultaat! Dit wilde ik even met jullie delen...