Zijn er meer dames die hier last van hebben? Sinds ongeveer een week kan ik niet eens normaal de honden uitlaten. Moet om de 5 min even stilstaan om te wachten tot de harde buik weg is. Want lopen met een harde buik vind ik verschrikkelijk. Ook op mijn werk wordt ik er gek van. Ik heb een kantoor baan en zit veel, maar als ik dus ga staan om ergens naar toe te lopen is het weer prijs. Pijn doen ze gelukkig niet. Komt dit bekend voor bij iemand?
Veel harde buiken achter elkaar is vaak niet zo'n goed teken, ik zou even de vk/gyn bellen om een afspraak te maken zodat ze je kunnen onderzoeken. Wil je echt niet bang maken maar hier betekende het dat de bevalling eraan kwam. Is je buik zelf ook gevoelig of dat niet?
Nee mn buik is niet gevoelig. Waren net een film aan het kijken, zelfs dan komen ze met regelmaat. Donderdag heb ik een groeiecho bij mn verloskundige. Of zal ik eerder bellen?
Precies hetzelfde hier! Bleek dat ik een blaasontsteking heb waardoor de harde buiken kunnen komen. Nu heb ik een 7daagse kuur en is het even aankijken of de harde buiken minder worden. Ben vandaag bij de verloskundige geweest en die zag nog geen aanleiding voor een inwendig onderzoek. Ik zou toch even bellen met de verloskundige. Vaak kan je wel even tussendoor langs komen en voelen dan of er bijv. een inwendig onderzoek gedaan moet worden.
Blaasontsteking heb ik ongeveer 2 maandrn geleden gehad. Nadat de kuur toen afgelopen was heb ik mijn urine weer laten controleren omdat ik dacht dat het weer terug was. Dat was gelukkig niet zo. Nu een paar weken geleden heb ik weer mn plasje weg gebracht omdat ik het niet vertrouwde maar nee, gelukkig niet! Zou het kunnen komen doordat de kleine aan het indalen is? Die harde buiken? 2 weken terug was hij al een klein stukje mn bekken in aan het gaan volgens de vk.
Ja ik zou wel even bellen. Better safe than sorry! De vk kan ook niet ruiken of je wel of geen ontsluiting hebt, dus ik zal zeker vragen om een inwendig onderzoek (hier vonden ze het allemaal ook niet 'zorgelijk' maar dat was het dus wel en nu ben ik dus heel erg afgeknapt op hun zogenaamde kennis).