Flinke borsten en buik bij 8 1/2 wk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 8 wk en ben van cup 75 B naar 80 C gegaan. Ook heb ik al best een buik en moet al echt wijde kleding gaan dragen anders valt het echt op! Ik heb vandaag een profielfoto geplaatst, dus je kan daar wel ff kijken..

Wie heeft dit ook?

Groetjes!

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi Guusje,

heel herkenbaar hoor had met 7 weken ook al een flinke buik... moest al zwangerschapsbroeken gaan kopen want m'n gewone broeken zaten echt niet meer lekker... en idd ook mijn borsten die zijn enorm gegroeid in het begin van 75c naar 80e....
    Oftewel de ene groeit sneller als de andere haha:D

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, dat blijkt wel weer! Is heel leuk alleen hou je het bijna niet verborgen! Helemaal nu het weer steeds beter gaat worden. Maar ja, ik heb ook zoiets van als ze het raden dan is het maar zo hoor, toch?

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zijn vast je darmen had/heb ik ook leek soms in de avond wel 20 weken zwanger haha, ben nogal klein en dun dus ja als alles dan omhoog komt zie je het snel, zo lijkt het er bij jou ook op

5. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het ook, mijn buik is 's avonds groter dan
    's morgens. Dus het kunnen best eens je darmen zijn..
    Mijn borsten zijn ook al gegroeid, maar heb nog geen nieuwe beha gekocht. Ben bang dat ik dan over 3 weken weer een nieuwe kan kopen. Maar ben ook aangekomen, eerst kon mijn bh op het strakste haakje, nu moet ie zo los mogelijk.

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb niet alleen s'avonds zo'n buik, ook sóchtends en s'middags! En mijn oude bh's kan ik echt niet meer aan, die bedekken een halve borst!

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Mijn borsten zijn bij 5 weken al een cupmaat groter en ze blijven maar groeien. Ik heb weleens iets gehoord over een meegroei bh, heeft iemand daar ervaring mee?

8. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hoi Hoi.. ik ben nu 6 weken in verwachting en ik ben ook van 75b naar 80C gegaan... en ze groeien nog steeds... ik vind het allemaal geen probleem. Maar ze doen zo'n pijn :(

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meegroei bh, yep, maar hier al direct over gegaan op een voedingsbh omdat ik die toen toch nodig zou hebben.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, ik heb zo'n BH gekocht, zit lekker stevig! Ik zal hem alleen wel een maat groter kopen, ik ben er alweer bijna uitgegroeid!

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik had het al met 5 weken dat ik 2 cupmaten gegroeid was en mn knoop van mn broek al niet meer dicht kon krijgen.....haha

12. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ahhhh ik ben dus niet de enige:D Ik heb ook al een buikje:) Ik vraag me af hoe groot mijn buik zal worden, ik bedoel als het nu al begint:$

Vandaag maar 2 nieuwe broeken gekocht voor de 'groei' hahaha

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Hier zit mn broek al niet meer lkkr. Maarja op nu al zo'n broek te kopen hahaha. Denk dat ik voor mn werk er toch 1 ga halen hoor!

14. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ben nu ook zes weken zwanger en mijn eigen spijkerbroeken zitten echt niet lekker meer. Heb gisteren dan ook maar 2 broeken gekocht waar ik nog in kan groeien. Echt een verademing! Mijn borsten zijn ook al iets aan het groeien, maar gelukkig nog niet zo heel erg veel. Moet binnenkort wel op zoek naar een andere bh.

15. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Lol ik ben acht weken , en mijn cup is ook naar een maatje groter gegaan :)

16. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ben ik toch niet de enige!
    Ik ben nu dan 16 weken, maar met 9 weken zag je echt al dat ik zwanger was! Ik had echt zoiets van: dat kan helemaal niet! Ik hou zeker me buik te veel uit, want ik had al wel een buikje van mezelf.
    Maar nu lees ik dat het toch wel kan en dat het dan toch je darmen zijn.

Nu ik 4 maanden ben heb ik ook al een flink buikje en loop al een tijd met positiekleding. Nu heb ik ook echt zoiets van: nu mag iedereen het zien en weten en houd ik alles lekker uit! haha!
    Mijn borsten zijn wel voller geworden maar niet zozeer heel erg gegroeid. Ik heb een meegroeibh en die kan ik de hele zwangerschap door aan ( dit heb ik tenminste in mijn vorige zwangerschap zo ervaren).

Liefs J

17. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen 6 weken zwanger en heb al een flink buikje. Heb even je profielfoto bekeken en mijn buik is nog een stuk dikker :) ben net als jij slank dus het valt erg op. Het is een wonder dat nog niemand ernaar gevraagd heeft. Het zijn idd de darmen. Die verhuizen wat meer omhoog om meer plaats te maken beneden. Dus ik denk dat het de komende tijd niet zo heel hard zal gaan met de buik, pas rond 12 weken. Dan gaat het echt groeien omdat je baarmoeder boven het schaambot uitkomt.

Ik had een positiebroek gepast maar dat is dan met zo'n stuk stof eraan en dat is nog te groot. Wat je kunt doen is een broek met elastiek of een touwtje bovenin.

Borsten zijn ook al wat groter maar gaan nog niet zo hard.

18. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Haha heel herkenbaar. Ik wilde gewoon niet aan de positiebroeken, niemand weet het nog dat ik zwanger ben en dacht tja nu a een buik kan gewoon niet. Dit is mn 2e en het kan wel degelijk, ben nu toch aan de positiebroeken en wat een verademing.

Het zijn mn darmen, maar die buik is er wel...:)

Cupmaat ook, had al geen kleintjes (90DD maar zit nu op de 90F, gisteren laten opmeten in een lingerie winkel). Pfff .. vind het wel genoeg nu, ze doen ook zo zeer. Ik wilde nu ook opzoek naar die meegroeibh's ... mn eigen zijn te klein...

19. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Ik heb ondertussen al 80E en s'avonds zit hij nog veelste strak pfff... wordt er gek van haha dan maar zonder bh s'avonds (vind manlief ook niet erg hoor hihi:D

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat had ik al toen ik nog niet eens zwanger was *bloos,bloos*
    wilde ook gaan afvallen maar zit er nu voorlpig even niet in denk ik
    dus ik vrees dat ik straks ook tonnentje rond word:)

Deel Deze Pagina