Hoi meiden, Even een vraagje. Hoe lang blijft het testresultaat op een digitale test van cb staan? Ik hoop zo dat ik een positieve test in handen heb vlak voor Sinterklaas en dan pak ik deze in en geef ik deze op Sinterklaasavond aan ML. Zou toch erg leuk zijn, niet? Maar goed, hoe lang blijft 'zwanger' zichtbaar? Mannen snappen toch niets van streepjes dus het moet er gewoon duidelijk staan hihi. Ik hoop het zo, ik hoop het zo. Het zou zo leuk zijn na de vervelende maand november....
Het blijft 24 uur staan. Ik heb dat bij deze zwangerschap bijgehouden en het was echt precies zo. Ik had om 9 uur smorgens de test gedaan en de volgende ochtend 08:30 stond het er nog. Toen ik een uurtje later weer keek was het weg! Het zou best ietsje kunnen verschillen maar zou de test gewoon dan overdag doen als je hem 's avonds met sinterklaas geeft. Succes!!
En anders toch de gewone test maar doen? (streepjes) Ik zou deze test verpakken in een papiertje met een duidelijke uitleg, iets in het trant van twee streepjes = baby En dan mooi papiertje erom. Kan niet missen toch? Ik heb zelf gewoon een test gedaan (met streepjes) maar deze is na twee mnd nog steeds hardstikke leesbaar! Leuk idee verder!