Alleenstaande tienermoeders zonder hulp van ouders?

Discussion in 'Jonge moeders' started by Patty20, Jun 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patty20

Patty20 Lid

Jun 8, 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    zijn er ook tienermoeders hier aanwezig die hun aanstaande kind alleen moeten gaan opvoeden en niet de hulp in kunnen schakelen van de ouders omdat die er niks mee te maken willen hebben?

Ik zit nu in de situatie dat ik net zwanger ben en mijn vriend er niks mee te maken wil hebben en waarschijnlijk ook uit beeld zal verdwijnen, en mijn ouders willen er ook niks mee te maken hebben.

Maar vaak als ik verhalen lees over tienermoeders lijkt het wel alsof alle ouders hun financieel en emotioneel hulp en steun bieden...?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    er zijn verschillende instanties die je kunne helpen zodat ook jij het als moeder alleen aan kunt. zij zorgen dat je zelfstandig gaat wonen, een baan of studie gaat volgen en ook eventueel financieel steun gaat krijgen waar nodig. Ook als je zou kiezen voor een eventuele abortus zijn zij er voor deze jonge moeder (heb vernomen uit je eerdere vragen hier dat dit ook een optie is /was)

ik wil je veel succes wensen met de keus die je maakt en ook jij kunt een goede moeder worden als je er 100% voor gaat.

www.fiom.nl bijvoorbeeld kunen je misschien helpen en er zijn zo nog een paar adressen maar weet zo de namen niet maar als je eve googled dan kom je er vast een paar tegen

gr sandra

3. 4days

4days Niet meer actief

Hey meid!

Wat een lastige situatie zeg! Maar geen paniek idd, er zijn genoeg instanties die hier hulp kunnen bieden. Zo kun je ook met je kindje in een moeder-kind huis gaan wonen.
    Wel flauw trouwens van iedereen dat ze jou in de steek laten! ook al zijn ze het misschien niet met je keuzes eens, het blijft toch hun kindje/kleinkindje!

Succes ermee, groetjes Cossy

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dat is een lastige en verdrietige situatie meid!

Het zal niet gemakkelijk zijn, maar weet dat je veel meer kunt dan je zelf in eerste instantie zal denken.

Ik zou ook een bij het FIOM aankloppen. Zij kunnen je helpen op alle mogelijke manieren.

Sterkte in ieder geval!

Share This Page