Herkenning gezocht; mannenhuishouden...

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Hier ook alleen maar mannen en qua huishouden ben ik net zo’n man als de rest. Heb zelf ook alleen maar broers dus weet ook niet beter!
     
    femkes vindt dit leuk.
  2. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het allemaal in de avonduren doe :oops:
    Overdag is zinloos haha.
    Hier wel een bende van speelgoed etc. helaas gezegend met 3 rommelkonten.
     
  3. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.617
    3.990
    113
    klinkt prachtig, maar daar heb ik echt geen zin in, 1a 2 uur per dag met het huishouden bezig zijn?! Hoe dan, wanneer doe je dit?! En ik ben daar ook echt te ongestructureerd voor! Ik ben blij als die gasten sochtends naar school gaan zodat ik kan gaan werken, en als ik uit werk kom, ze gevoederd heb en gewassen ze weer heelhuids in bed heb gekregen dan ga ik lekker op de bank een serie kijken hoor! Echt niet mijn huis in 6 stukken verdelen en een uur opruimen en schoonmaken... hooguit gooi ik er een wasje in, en schuif de hele bende naar 1 hoek van de kamer...opgeruimd:D;)
     
    YaelStone, Kes, hummeltje5 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    :D hier precies zo.!
     
    mamameer en Nataly1972 vinden dit leuk.
  5. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Heel erg herkenbaar!!!! Vanmorgen nog een stuk brood onder de verwarming weg gehaald! Ik laat ze ‘s avonds in de badkamer de kleren uit doen, in de wasmand die in de badkamer staat doen, pyama aan en dan tandenpoetsen. Wat niet in de wasmand ligt was ik niet.

    Hier wordt ook nooit doorgetrokken en zitten ze met een open deur.

    Onze bank is al oud maar er komt nog geen nieuwe want hier kan ik de hoezen af halen en wassen in de wasmachine. En knoeien op de bank dat kunnen ze want ze doen alles tegelijk, tv kijken, drinken op de bank, chips eten en met elkaar stoeien.

    Ik ga vaak even naar boven als ze met z’n 3-en aan het stoeien zijn want het gaat mij soms veel te wild.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.026
    17.040
    113
    Vrouw
    Hahaha herkenbaar. Mannen maken gewoon alles vies en stuk en hun idee van schoon, netjes en opgeruimd komt niet eens in de buurt daarvan:roflmao: bij mijn zoontje begint het nu ook al; vraag ik hem om zijn speelgoed op te ruimen, geeft hij als antwoord; Maar daar word ik moe van mama :o::o: Are u serious???:|
    Ik heb maar geaccepteerd dat het huis na een goede schoonmaakbeurt, na een dag al weer een puinzooi is :oops:
    Gelukkig komt er straks nog een vrouw het huishouden hier versterken hahah
     
    Zuul, hummeltje5 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  7. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Zelfs als ik hun sokken gewassen heb komt er nog zand uit!
     
    mamameer vindt dit leuk.
  8. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    En ik maar denken dat mijn man een uitzondering is qua zooi en viezigheid maken....o_O feest van herkenning hier.
    Blijkbaar blijf ik tot het einde der tijden aan het ergeren.
    Ga mijn zoon maar beter africhten anders houdt ik mijn hart vast voor mijn toekomstige schoondochter..:p
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik zeg altijd: hij valt er niet vanaf als je zit! Mijn schoonmoeder vindt t ook belachelijk dat haar zoon en kleinzoon moeten zitten. Het boeit mij niet hihi, mijn voeten hou ik graag zo droog mogelijk. Al is ze wel mijn bondgenoot haha, valt haar op hoeveel glazen er nog steeds zijn sinds man uit huis ging. ja bij mij sneuvelen ze bij bosjes hahahaha

    Hmmm nieuwe wcpot kan helpen dus.
     
    Amberxx vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Je denkt dat meisjes gewoon braaf gaan opruimen als je het vraagt? :D
     
    femkes vindt dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Totaal geen herkenning hier maar ik heb wel je bericht vol geliket :D
    Sorry not sorry ;)
     
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik heb dus een zoon en een dochter.
    De zoon is qua opruimen liever lui dan moe.
    De dochter is dan weer het andere uiterste: die hoef ik niet eens te vragen, die ruimt gewoon uit zichzelf op (kind is net 2,5) :eek:
    Sterker nog: we vinden het zelfs weleens irritant dat ze weer perse op moet ruimen. Moet ze bijvoorbeeld naar de wc, dus wij in de modus van 'hup hup ga nu maar gauw voordat je in je broek plast' (ze is bezig met zindelijk worden). Nee hoor, komt madam weer een stuk speelgoed tegen onderweg, wat ze dan eerst wil opruimen :rolleyes: :roflmao:
    Echt: kinderen :rolleyes: :D ;)
     
    Hopmarjanneke en Zuul vinden dit leuk.
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wat betreft die onderste zin: daar kan ik dus niet over meepraten (zie m'n bericht hierboven).
    Maar ik lees hier ook best veel berichten over jongens en mannen die het nooit netjes kunnen houden op de wc... nou... dAAr weet ons meisje soms ook wel raad mee (helaas)!
    Die ''dame'' van ons plast dus gewoon horizontaal of soms zelfs een tikje omhoog (no kidding)! :eek:
    Daar kan ik dus regelmatig nog even achteraan met een sopje :rolleyes:
     
  14. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier alleen de kinderen die gefascineerd zijn door hun eigen edele delen (zowel zoon (4) als dochter (2,5) dus) :thumup:
     
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Whahahahahahahahaha :roflmao:

    Weet je wat ik een keer had? Ik zat de oudste op bed voor te lezen. Denk ik op een gegeven moment: wat ruik ik toch voor vreemds? Dus ik zo tegen oudste: weet jij waar dat vandaan komt? Het ruikt hier zo vreemd..
    Hij: *schouderophalend.
    Ik: al ruikend in zijn richting kwam ik erachter dat het van hem kwam. Leek bij z'n vingers vandaan te komen. Dus ik dichterbij ruiken en roep: gatverdamme, wat is dat nou voor een vies luchtje? Waar komt dat vandaan dan?
    Hij: weer schouderophalend: nou gewoon, hier. En stopt vervolgens zn vinger in zn poepgat.
    Ik op dat moment: :eek:
    Ik nu: :roflmao:
     
    Hopmarjanneke, Theezeefje, femkes en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.026
    17.040
    113
    Vrouw
    Hahah ergens hoop ik van wel :roflmao::roflmao:
     
  17. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.848
    3.624
    113
    Ik zou ook echt even in shock zijn op zo een moment :roflmao::roflmao:
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Alleen bij meiden gaat t over, bij jongens blijft het. Man vind t nog steeds hilarisch om te roepen: kijk eens?? En dan doet ie helikoptertje. Zoon vindt dat hilarisch en ik rol met mijn ogen haha

    En een dag tegen 1 van de 3 zeggen: blijf er nou eens vanaf, is een dag niet geleefd hahaha
     
  19. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    :eek: Ik dacht dat ik dat alleen had.! Overal zand, ook na het wassen en drogen van de kleding nog. Wat een feest der herkenning dit topic :D:)
     
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Nou niet bij alle jongens blijft dat in die mate hoor :D
     

Deel Deze Pagina