Herkenning gezocht; mannenhuishouden...

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.783
    15.337
    113
    Vrouw
    Ik heb daarvoor een grote glazen pot staan en een appelbak. Daar zitten dan de natuurschatten in (dat was trouwens de oudste zijn idee, want die houd echt alles bij).
     
  2. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Ik lig ook nog steeds krom als mijn man dat doet:oops:
    Als ik een piemel zou hebben zou ik dat ook doen:roflmao:
     
    2littlemonkeys en GroeneBomen vinden dit leuk.
  3. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Haha, heerlijk om te lezen!

    Hier omringd door vier mannen en I love it :) Herken de troep en zo niet echt - of ik zie het allang niet meer :D M'n vriend is in ieder geval beter in schoonmaken dan ik en opruimen doen we allebei veel. Alleen middelste heeft neiging tot alles willen bewaren, dus die moet ik af en toe "helpen" met opruimen.
    Ja, die pislucht en druppels overal in het toilet zijn dan wel weer heel herkenbaar. Maar ben opgegroeid met drie broers en heb nu drie zoons, dus eerlijk gezegd: ik ken niet anders... Kan er ook niet zo van wakker liggen en voordeel is dat ik geen enkele toiletfobie heb: ik ga rustig naar de meest smerige wc langs de snelweg - kijk nergens van op :roflmao:
     
    2littlemonkeys, YaelStone en Nataly1972 vinden dit leuk.
  4. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.637
    2.373
    113
    Vrouw
    Ik snap dit echt niet; het is gewoon goor! Wat als je nu bezoek hebt? gaan die ook met hun sokken in de plas van je man?
     
  5. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Oohhh ik kijk ook niet uit naar het moment dat de jongste ook zindelijk is. Dan drie mannen, 1 wc. Gelukkig plast iedereen hier in huis zittend. Dus verder weinig viezigheid. En mijn man doet het huishouden en hij kookt...
    Maarrrr wel verder overal stenen, takken, Lego... en mijn grootste ding is dat die jongens de hele tijd uitgelaten moeten worden, zo vermoeiend
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  6. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.533
    729
    113
    Ja dat spoor is al van te voren getrokken door huis ... dit is het laatste actie zeg maar in huis :D
     
  7. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Ik had het over m'n zoontjes, mijn vriend doet dat niet. En nee, ik vind dat inderdaad niet "goor". Vind ik wel erg sterk uitgedrukt voor iets van m'n eigen kinderen: het zijn kleine jongetjes bij wie nog wel eens iets mis gaat. Wat doen die paar druppeltjes er toe? Doekje erover (laat ik ze geregeld zelf doen) en klaar.
    Als er bezoek komt check ik even extra. Maar dat zou ik sowieso doen, ook als ik dochters had. Ik ga alleen dus niet compleet over de rooie van dat soort dingen.
     
    eefje85, 2littlemonkeys, YaelStone en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.783
    15.337
    113
    Vrouw
    Idd als er bezoek is, ga je na het toilet bezoek van een sproeierke gewoon eens kijken en I doen nodig kuis je op.
     
    ellalovescoffee, 2jongensmama en paula1984 vinden dit leuk.
  9. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Vergeten we niet de katten.
    Mannen kun je voor de tv zetten tot dat de vloer droog is. Katten gaan altijd naar buiten als je gaat dweilen en vinden het erg leuk om zonder voeten te vegen naar binnen te komen waardoor je iets vochtige vloer vol zit met kattenpootjes.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  10. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier houden mijn zoontjes hun 'leuter' omlaag met wat toiletpapier. Niet zo moeilijk toch, anders zit het inderdaad tussen de bril en pot.
     
  11. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou denk ik een week of 2 weggaan en in een hotel verblijven. Dan kunnen ze lekker bij zinnen komen als ze hun kleren kwijt zijn, op de pot zitten en hun billen nat zijn enz :roflmao: . Wedden dat ze je gaan missen en misschien doen ze daarna wat beter hun best haha.
     
  12. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Ach ik heb zelf ook wel eens een mannetje dingetje gehad, varen en dan een plasfles gebruiken, gaat goed zolang de boot niet schommelt, bij de 1ste golf pieste ik de boot onder.

    Of heel nodig moeten plassen en op een dichte bril terecht komen en te nodig moeten om het nog langer op te houden.
    Ach mannen, ik onze katten we kunnen er allemaal wat van om een rommel te maken.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina