Herkenning : minimaal bruin- en roze verlies??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sanne2011, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Vorige week had ik een Action test gedaan en er verscheen een heel klein tuur streepje.

Zaterdag (op NOD) heb ik de kruidvat test gedaan en er verscheen een heel licht streepje. Ik heb hem weggelegd en heb een paar uur later gekeken, waarna er een duidelijk licht roze streepje stond. Toen geplast en doorgespoeld in de wc, maar toch nog iets urine weten uit te persen en een cb plus en 1 met indicator gedaan. De cb plus wees licht positief uit, er verscheen een licht (maar net zo breed als de test streep) plusje. De cb test met indicator weer "niet zwanger" uit.

Sinds zaterdag heb ik licht bruin- en roze verlies. 2 a 3x roze gespot (echt heel weinig) en steeds iets bruin.

Is het mogelijk dat ik alsnog zwanger ben? Ik heb geen test meer dus zal morgen een kv 2 voor 5 kopen en die morgenmiddag of woensdagochtend doen.

Ik heb geen kwaaltjes, maar de kruidvat en cb plus wijzen toch niet voor niks licht positief uit??

Wie heeft er ook licht bruin- en roze verlies gehad op of na NOD en was toch zwanger? Had ik dan niet nu al symptomen moeten hebben? Had ik bij zl wel namelijk... Heb nu enkel een zeer bekken, zere liezen en steekjes links en rechts in de buik (was tijdelijk)

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    ik kan niet spreken uit ervaring. maar wat ik veel lees is dat een streep een streepje is. dus idd zwanger. doe voor de zekerheid idd maar een testje morgen. en hopen dat je bruine en roze verlies stopt. kan mogelijk een innesteling zijn. het is helaas dus even afwachten. en niet iedereen heeft gelijk symptomen die kunnen ook later pas vorm krijgen

maar ik hoop dat je zwanger ben meid. al vast een hele kleine gefeliciteerd!!

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Dit zijn de testen ... cb plus heeft geen voorgezet lijntje meer heb ik hier vernomen. Er kwam binnen de tijd een licht lijntje even dik als de test streep.

Cb plus is lastig te zien op de foto, scherm iets kantelen wil helpen.

Nu zeurderig gevoel in de buik die uitstraalt naar de liezen en bovenbenen... :(

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hierbij nog 1 foto van de cb plus, ik krijg hem er bijna niet op,
    maar kruidvat is duidelijk toch lijkt mij??

Sorry hoor hihi ... vind het gewoon gek allemaal hoe het loopt :)

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne ik had na mijn 1ste positieve test, kv tuurstreepje, bij ons zoontje dezelfde dag ook roze en bruin verlies....zelfde dag met middagurine cb plus vroegtest gedaan en die was direct met inlopen goed te zien! Volgende dag niet met ochtendurine nog een gedaan en stuk donkerder! Het zou dus kunnen...alleen omdat je laatste 2 testen nega waren toch? Wondfo en cb indicator? Zou ik wel rekening houden met vmk...

Ik hoop met je mee en duim voor je!

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Dank je Wondertjes. Ja de cb met indicator was negatief. Zat zelf te denken , de urine was niet geconcentreerd, dus misschien daarom? En miss daarom een heeeel licht plusje? Wondfo is met middagurine gedaan, leek ik niks op te zien.

Als het een vmk zou zijn geweest dan zou ik toch juist hevig ongesteld moeten zijn nu? Of heb ik dit verkeerd?

Nog wel een zeurderig gevoel in de onderbuik... ben benieuwd!

7. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ochtendurine een posi test geeft zou je denk ik dag erna met middagurine in ieder geval een tuurstreepje kunnen zien!
    Volgens mij is het niet zo dat je bij een vmk of mk direct hevig gaat bloeden...heb bij mijn zoontje regelmatig bloedverlies gehad in zwangerschap dat was dan wel minimaal en vaak niet rood en dan toch werd me door de gyn de eerste 7 weken voor 1ste echo gezegd dat dit de goede en foute kant op gegaan kon zijn en dat de tijd dat uit moest wijzen!

Wil je niet bang maken deel alleen mijn ervaringen en gedachten!!!
    Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger!

Als ik jou was hield ik mijn plas op en regelde ik bij dienstdoende apotheek een cb plus test!

Succes en hopelijk zeker op roze meid!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    #8 Sanne2011, May 20, 2013
    Last edited: May 20, 2013
    Afwachten dus ...

Nog meer dames met herkenning? Ik heb de cb plus test gesloopt dus kan geen nieuwe fotos maken. Maar zie wel op het stripje aan de binnenkant een verticale streep staan....

9. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    En o ja Sanne geen tampons meer indoen...want dat mag absoluut niet als je zwanger bent!!!

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Niet? Okay ,... probeerde daaraan juist te zien of ik al bloedverlies had of enkel roze / bruin verlies...

Vind het nu ineens weer erg spannend worden ;)
    Steeds een zeurderig gevoel in de buik.
    Vanmorgen in de auto vond ik de sultana "stinken".
    En net de worst ook iets..

Zou het dan toch??

11. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het echt heel erg voor je meis!

Nee mag echt niet...deed het ook en is mij zo vaak op het hart gedrukt dat dit niet goed is ivm kans op infecties tijdens zwangerschap dus niet doen! Kun je beter met goed gewassen handen even checken;)

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hihi ja dan doe ik dat maar ;) Alleen morgen heb ik een cursus,... niet zo fris als ik dan niks in heb en heb geen maandverband of inlegkruisjes en moet om 8 uur al de deur uit...

13. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik wcpapiertje inleggen...zou het risico niet lopen meis!

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Goed idee ;)

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hier is de cb plus test beter te zien...

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    #16 Sanne2011, May 20, 2013
    En de kv test

17. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die zijn beide hartstikke posi hoor meid...

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    #18 Sanne2011, May 20, 2013
    Dat is dezelfde van gister, dezelfde test ook zeg maar, maar met andere belichting. Binnen 5 min superlicht streepje maar hij is dus op deze manier "opgedroogd"

We wachten af en ik test morgen nog eens...

Nog meiden met dezelfde ervaring?

Share This Page