computer vraagje..

Discussion in 'De lounge' started by Allahinkulu, Nov 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    tot mijn grootste verbazing verdwijnen er steeds foto's uit de map 'foto's' op mijn computer..ik snap er werkelijk niets van..
    Sommige heb ik nog kunnen vinden in de prullebak..maar de rest is verdwenen..weet iemand hoe dit in godsnaam kan?

Gister begon het voor het eerst..probeerde mijn zusje foto's te sturen via msn..en opeens was een hele reeks weg terwijl ik die niet eens aangeraakt had..

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    vis je msn gaan ze naar ontvangen documenten.
    als je de datum ongeveer nog weet of precies weet misschien door via de zoekmachine ze zo terug te vinden binnen je computer.

3. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Inderdaad, als je ze via msn ontvangt, dan staan ze meestal in de mapje 'ontvangen bestanden'. Je moet ff goed zoeken dan vind je ze wel :)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    ik schreef het verkeerd..ik probeerde ze naar mijn zusje te sturen..
    In mijn ontvangen documenten staan ze dus niet..ze stonden gewoon in mijn documenten onder een mapje foto's..en er zijn er een aantal gewoon foetsie..ook de foto's van mijn zwangere buik :(:(

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Nah das vreemd...! Effe de virusscanner erop gooien als je die nog niet had?

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    heb het gevonden! mijn hele map stond opeens in de map 'recepten' hahaha..snap jij het of snap ik het..hehe

mag gesloten worden!

7. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij deze plaats ik er een slotje op

Share This Page