Ons dochtertje is nu ruim 21 maanden en vreselijk ondeugend. Ze doet alles wat niet mag en na 1x waarschuwen kun je er donder op zeggen dat ze het nog een keer doet. Ik weet dat het erbij hoort, maar tijdens het voeden van Madelief is het vreselijk lastig om in te grijpen. Heeft iemand tips om het voor mezelf wat makkelijker te maken tijdens het voeden? Verder is het ook een heel lief meisje hoor die ook vreselijk lief is voor haar kleine zusje!
Speciaal speelgoed waar ze alleen mee mag spelen als jij aan het voeden bent? Een pop, waarmee zij ook kan 'voeden' naast jou?
Ik merk dat mijn zoontje extra ondeugend is als ik ergens mee bezig ben. Hij weet gewoon dat ik dan wat minder snel ingrijp. Misschien werkt het om te proberen haar toch aandacht te geven tijdens, of te betrekken bij de voeding. En anders heel onpedagogisch: TV aan tijdens het voeden
Is misschien wel een idee. Een pop met een eigen flesje. Jasmijn is namelijk wel van het nadoen. En tja ook Jasmijn weet heel goed dat ik niet kan ingrijpen als ik aan het voeden ben. Geef haar eens ongelijk om dan niet ondeugend te zijn, haha. Maar wel heel frustrerend af en toe.