advies nodig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bar1983, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is net 1 geworden en sinds ruim een week wilt hij overdag nauwelijks slapen, terwijl hij wel moe is. Ik moet echt bij hem blijven wilt hij in slaap vallen, zodra ik weg loop gaat hij heel hard huilen (angstig, hysterisch huilen)!

Als hij s'avonds wakker wordt heeft hij dit ook en valt alleen weer in slaap als ik bij hem blijf....mijn man hoeft dit niet te proberen!

Ook gaat mijn zoontje gillen als ik hem erop wijs dat iets niet mag, hoe kan ik dit gillen nu weer afleren.

Hij wilt ook constant bij mij zijn en opgetild worden, zodra ik de kamer uit ben gaat hij huilen.

Wie herkent dit en heeft voor mij advies

2. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Misschien een sprongetje icm eenkennigheid? (heb je het Oei Ik Groei boek?) of heeft hij de eenkennigheid al gehad? Wel lastig hoor..
    Ik denk dat je het beste het gillen gewoon kan negeren, straf geven zal hij nog niet echt snappen.. of afleiden, dat werkt soms ook wel goed :)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mijn zoontje net 1 begint nu ook wat eenkennig te worden. Hij slaapt in de middag ook een stuk korter en huilt af en toe bij het op bed leggen.. Het gillen herken ik niet, hij haalt wel streken uit maar kijkt me dan aan, herhaalt mijn uh uh en kruipt verder.. Ik ga er in mee, het zal er wel bij horen. Ik geloof niet in sprongetjes wel in ontwikkeling en dat zal het nu ook wel zijn..
    Succes!

4. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enfermera; Oei ik groei boek heb ik niet, maar heb het een keer geleend en het schema eruit overgenomen, en dan zou hij nu wel in een sprongetje kunnen zitten!
    vindt het soms wel moeilijk om het gillen te negeren, zeker als je in een winkel bent!
    Eenkennigheid heeft hij al een keertje gehad toen hij veel kleiner was....zou het dan nog een keer komen?
    Dat hij niet zonder mij kan is al wat langer aan de gang! Dat slapen is sinds een week!

wendy339; mijn zoontje haalt ook heel wat streken uit, maar heeft er maling aan als ik er wat van zeg! Soms erg vermoeiend. Hij zit overal aan, en weet dat het niet mag, maar blijft het doen!
    Als ik hem s'middags op bed leg, dan huilt hij zo hard dat het door merg en been gaat!

Deel Deze Pagina