Herkenning steken 1 kant?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Feline31, 2 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    lieve meiden,

Sorry dat ik nog een nieuw topic open. Maar ik maak me ongerust, dus daarom toch maar.

Ik ben nu 4/5 dpo. Een heftige eisprong gehad met veel pijn (ander topic).
    Nu heb ik vandaag de hele dag af en toe ineens enorm felle steken rechts onder. Echt heel gemeen! Buiten de steken om
    Is het heel zeurderig, ook alleen rechts.
    Vreemd voor mij. Ik dacht aan eventuele innesteling maar 1 dat zou heel vroeg zijn 2 dat duurt toch maar heel kort 3 dat zou je toch niet alleen rechts moeten voelen ?:(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Wellicht is je ei toch niet gesprongen en moet dat nog gebeuren?

3. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Ik volg dit even. Ik heb 27 mei m'n eisprong gehad waarschijnlijk en 26 mei gemeenschap gehad. Sinds 28 mei voel ik ook allemaal kleine lichtje steekjes van nog geen seconde in m'n eierstokken en baarmoeder. Zou dit de innestelingkunnen zijn?

4. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Bij mijn weten is de innesteling geen 'moment', maar een proces van ingraven van de bevruchte cellenklomp in de baarmoederwand. Op één plek steekjes voelen in de baarmoeder links of rechts gedurende een dag was bij mij absoluut een voorteken van zwangerschap. Het begon met 4,5 dagen dpo, na dag 5 voelde ik even weinig/niks en andere kwaaltjes startten met 8 à 10 dpo.

Het werd 2x helaas een vmk, en bij mijn (natuurlijk ontstane) tweeling heb ik op die wijze voorspeld dat het er twee gingen worden. Ik had namelijk een mannetje links (steekjes waren iets eerder en hij was bij de echo van 7.2 weken ook net iets groter) en mannetje rechts. Positieve testen zijn voor mij geen verrassing, maar een bevestiging van wat ik al wist.

Hoop dat het raak is en blijft. Het zo goed voelen is zeldzaam zover ik weet, en heel leuk om mee te maken (het proces is zo tastbaar).

5. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik wil wel één kanttekening maken: ik vond de steken bij mij alleen fel de allereerste keer (vmk) toen door de mirena spiraal mijn baarmoederslijmvlies nog niet de kans had gehad weer echt dik te worden (die was nog maar net verwijderd). Bij mij waren het 'steekjes' erna.

6. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    @Trirani whauw dat jij dat nog allemaal zo goed weet!☺️

Fijn dat er herkenning is het maar aan 1 kant te voelen. Maar ik had idd felle steken ja. Mmm. Nu is het nog heel zeurderig rechts.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je hebt maandag ook een topic geopend met de vraag kan ik zwanger zijn. Ik zou het voor de overzichtelijkheid het bij 1 topic ipv ieder kwaaltje , dingetje een topic openen

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je ook getemperatuurd of hoe heb je je eisprong gevonden?

9. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Doormiddel van een ovu test.
    Die was vorige week zaterdag hartstikke positief..

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.118
    17.127
    113
    Dan zou je dus op nu op 5DPO zitten.
    Ik had vanaf 5/6 DPO ook wat steken rechts. Vervolgens op 10DPO een positieve test :)

Sluit me ook aan bij bovenstaande: 1 topic is een stuk overzichtelijker.

Deel Deze Pagina