Zoon zooo eenkennig en bang voor vreemden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meisje26, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Mijn zoontje van 1 jaar is sinds een paar weken zo vreselijk eenkennig, nou gaat het thuis redelij maar als ik hem naar het kdv moet brengen dan breekt werkelijk de hel los zodra ik binnenkom, hij krijst werkelijk de hele boel bij elkaar. En vorige week had ik eencgesprek daar en toen gaven ze ook aan dat hij op di heel de dag huilerig is, op wo gaat het wel beter, maar ik heb dit bij mijn dochter nooit zo gehad, en gaat he ook weer over vraag ik me af? Want dit is echt niet leuk meer....vanavond ook moest ik mijn dochter ophalen bij een vriendinnetje en dan kan ik hem niet eens even oo de grond zetten omdat hij dan in huilen uitbarst. Ook thuis zit hij het liefst heel de dag op schoot, ik ben echt een beetje radeloos en benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt of meemaken....

2. Purk

Purk Niet meer actief

Rond die leeftijd was het hier ook een drama! Krijsen en huilen als ik hem achterliet op het kdv, huilen als er bezoek kwam etc. Net toen ik dacht dit gaat zo niet langer was het over. Mijn beste vriendin is orthopedagoge en die maakte de grap dat hij iig goed gehecht was ;). Het gaat echt weer over, maar het is af en toe heel pittig ja. Sterkte, voor je het weet is het voorbij

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Het begint hier nu al. Had vorige week een verjaardag bij me ouders, bijna allemaal mensen die hij nooit ziet en de hele tijd huilen. Alleen bij papa en mama was het goed. We zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan.

4. Loe

Loe Niet meer actief

HErkenbaar!

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Pfft houd dat aan tot ze ruim een jaar zijn:$:$ Dan mag ik nog even.. Hier is het al krijsen als iemand die hij niet kent (of wil kennen.. Zoals mijn vader, schoonvader, schoonmoeder.. :(..) naar hem kijkt! Echt moord en brand.. Zelfs als er iemand de kinderwagen in kijkt zo af en toe.

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha, hier ook hoor en hij is pas 7 maanden, nou wij kunnen onze lol dus op.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De mijne is bijna 2 en is nog zo.

Als ik bijvoorbeeld naar me zusje op bezoek gaat. Die ziet ze meestal zeker twee keer per week dan zit ze het eerste half uur in me nek. Probeer haar wel dan op de grond te zetten maar dat wil ze echt niet.

Wat ik doe. Gelijk lekker bij me nemen over koetjes en kalfjes praten wat speelgoed aan bieden bij mij in de buurt en op een gegeven moment wil ze wel rustig van me schoot af. Zijn er te veel mensen dan kan ik er op rekenen dat ze blijft zitten waar ze zit juist mijn schoot.

kdv gaat wel nu. Maar daar is ze ook vaak verlegen en rustig. Ze horen haar zelden ze is meestal lekker zelf aan het keutelen.

Pas een week of twee is er wat aan het veranderen ze gaat wat meer op ontdekking als ik op bezoek gaat sneller.

Dus het kan nog wel even duren.

Ze was trouwens van af baby af aan een kind dat bij je in de buurt bleef. Als er een vreemde in de wandelbak keek was het gelijk prul lip en huilen.

Komt van zelf goed. Niet te veel pushen dwingen en vooral lekker bij je houden en heel soms proberen los te laten.

Jullie snappen me wel hopelijk.;)

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou ik kan mijn lol op dus haha. ik hoop maar dat hij er niet tot zijn tweede last van houdt.

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier begon dat met een maand of 14/15 en heeft zeker drie maanden geduurd. Maar gedurende de dag ging het dan wel goed. Het was echt bij het afscheid nemen.

10. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal hoor. Vanmorgen weer brullen toen ik weg ging. gelukkig als ik uit beeld bent schijnt hij weer rustig te worden.

Deel Deze Pagina