Zijn er meer mensen die een onregelmatige cyclus hebben en waarbij het lang duurde voordat überhaupt de cyclus begon? Mei 2012: gestopt met pil, oktober 2012 1e menstruatie, volgende na vijf weken. Als ik had geweten dat het zo zou gaan was ik eerder gestopt met de pil
Hier ook een onregelmatige cyclus.. Ook gestopt in mei met de pil. Begin januari ben ik voor t eerst bij de gyn geweest en zit nu al aan de clomid om mijn cyclus regelmatiger te krijgen. Ik ben al snel doorgestuurd, omdat ik ook schildklierproblemen heb... Misschien is het iets om via de huisarts een keer bloed te laten prikken op je hormoonwaarden en je schildklier?
Hier nog eentje.. In aug '12 gestopt met de pil en pas na 7 weken de 1e menstruatie. En daarna duurde het weer heel veel weken. Heb vervolgens nog geen enkel ritme kunnen ontdekken helaas! Flora: wat is clomid precies?
hier hetzelfde!! check mn handtekening ! na stoppen van de pil bijna 5 maanden moeten wachten op 1e ongi.. 2e ronde na 45 dagen dus gaat de goede kant op! hoop ik dan maar haha.. @zonnestraal28: wat is je cyclus nu dan?? succes meiden
Lijkt nu om de vijf weken te zijn.Kun je dat al zeggen na pas drie keer ongesteld te zijnn geweest? Dacht dat het innesteling was afgelopen zondag maar blijkbaar menstruatie want test was negatief.Vorig jaar naar huisarts geweest en die gaf aan dat na Microgynon cyclus op gang moet komen.Snap ik maar om de vijf weken eisprong is minder dan gebruikelijk en ik voel ook niks dus hoe weet ik dat er überhaupt eisprong is geweest? Wachten is zo vervelend als je al acht maanden een kindje wil en je lichaam niet mee werkt.Soms lijkt het alsof je de enige in je omgeving bent dus steun vanaf hier is fijn.