Hallo Onze zoon spuugt veel na de voedingen. In de nacht onrustig. En huilt veel. Verder wel makkelijk. Hij eet goed. Ontlasting was vandaag erg hard. Toen dat er uit was spoot de rest eruit. Temp. 37.6 overdag. Hij is wel snel met alles staat zelfs al in de box. Wie weet wat dit kan zijn? Alvast bedankt
Overloopdiarree was het eerste waar ik aan dacht omdat er blijkbaar een harde keutel in de weg zat zodat de rest ook verder kon. Drinkt hij voldoende? Anders misschien een griepje te pakken?
Hallo Bedankt voor je reactie. Hij drinkt voldoende. En griepje lijkt me niet het gaat paar dagen goed dan is het weer mis. Slaapt hij weer een paar nachten goed. Dan weer nachten in de weer. Zijn de darmen dat is duidelijk. Maar wat is het? En wat kan ik er tegen doen? Is zo zielig
Misschien iets van vaste voeding waar hij op reageert? Gezien zijn leeftijd ben je vast allemaal nieuwe dingen aan het proberen. Kan (een soort) fruit zijn, maar ook de pap, yoghurt. Zou even nagaan of je iets nieuws hebt geintroduceerd en eventueel een eetdagboek bijhouden zodat je misschien verband kan zien met de darmproblemen.
Misschien iets meer water/vocht geven zodat zijn ontlasting minder hard wordt? Lijkt me ook een geval van obstipatie met als gevolg overloopdiarree.
idd een eetdagboek of stoppen met bijvoeden wat je nieuw hebt gegeven en dan één voor één kijken waar hij op reageert (dus een paar dagen achter elkaar geven). Tarwe kan hij mogelijk op reageren. Zuivel kan hij ook erg op reageren, weet niet of je fv of bv geeft?