hey meiden, vind het eigenlijk verschrikkelijk dat er nog maar word gedacht dat ik Annemarie zou zijn... ik had van jullie forum nog nooit gehoort, tot een meisje gisteren op mijn forum met dit nieuws aan kwam zetten... Ik heb zelf een achternicht die een soort gelijke leugen, 3 jaar geleden verspreide. Ik vind het echt ziekelijk... en er werd gezecht dat ik alleen maar reageerde op de berichten over Annemarie, dat klopt mss wel, maar daarvoor ben ik hier ook geregistreerd. ik heb al een jaar een eigen forum.vind het echt erg dat ik aan haar ''gekoppeld'' word,en wil dat dan ook rechtzetten, want ik ben helemaal Annemarie niet. de link van mijn forum is ... wie mij niet gelooft kan daar een kijkje nemen...vind dit echt niet leuk! liefs Edit moderator: link verwijderd ivm reclame
nou kan me best voorstellen dat je je aanmelde om hierop te reageren volgens mij ben je niet de enige hoor Ik denk in elk geval niet dat je annemarie bent !
Hier was ik dus al bang voor; voor alle inspector Gadgets op deze site, die hier bijna alle Annemaries met link de revue hebben laten passeren met als gevolg dat onschuldige mensen zich nu moeten komen verontschuldigen op deze site .....
Ik vind je verdediging dan ook niet nodig! Je bent wie je bent, klaar! Jammer, heel jammer dat je zo wordt ontvangen hier! Die persoon mag zich van mij schamen! Ik doe deze dicht! Heel veel plezier hier! Ik hoop dat je heel wat berichtjes weg zal tikken op dit gezellige forum