Herkenning?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ukkie1, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ja, om t maar even plat zo te noemen... Agendaseks is hier drama,.. Pfft. Ik gebruik Clomid en zit nu rond mn eisprong. Dat betekend dat we ons best moeten doen... Maar voor mijn man valt het niet altijd mee, het lukt soms gewoon niet, omdat het moet..
    Herkent iemand dit?
    Ik/we doen ons best om er zo luchtig mogelijk mee om te gaan en er samen iets fijns van te maken maar ik ben best flink beroerd vd clomid en wil ook geen kansen missen... Dus een soort "moeten" is t toch wel dan. Wat ik hiermee wil? Even luchten denk ik :rolleyes:

2. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.804
    1.620
    113
    Oh ja, heel erg herkenbaar. Wij sleepte ons een beetje door de dagen heen. Het moest.., dus links of rechtsom zorgenden we ervoor dat het gebeurde. Maar het gaf soms zulke idioote situaties dat we samen in een slappe lach belanden. Het heeft ook wel enorme spanning op onze relatie gezet. Na de eisprong dagen hadden we namelijk zo geen zin meer in sex dat het een tijd duurde voor het weer wat normaal werd. En dan gingen we inmiddels al weer richting de eisprong...

De oplossing hebben we helaas nooit gevonden. Het werd pas beter toen de verplichte sex eraf ging en het ziekenhuis dat deel ook ging overnemen. Maar ook in die periode hebben we echt aan onze relatie en dan met name ons seksleven moeten werken.

nizzie86 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Bedankt voor je reactie. Ik vind t rot. Ik merk dat ik me beetje schuldig voel maargoed, ik heb een eisprong maar wij willen een kind. Ik wil niet ons seksleven verpesten maar wel zwanger worden. Telkens zo een strijd met mezelf!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zei het niet als ik eisprong had...dat haalde veel druk weg bij manlief.

Rneetjj vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Hmm nee dat helpt hier niet hihi.

6. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Herkenbaar hoor! Hoelang zijn jullie bezig?

Wij hebben periodes dat het goed gaat maar ook periodes dat het minder goed gaat. We doen allebei ons best, willen enorm graag een kindje maar meer dan dat we doen kan niet. Voor ons werkt deze instelling. En eigenlijk lukt het daarmee en met leuke dingen doen bijna elke cyclus tot onze eigen grote verbazing! En ook wij hebben na de periode van moeten inmiddels nog amper seks, ik heb vertrouwen dat dat wel weer terug komt.

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Nu pas ronde 2.... Voor mijn zoontje zijn we totaal een jaar bezig geweest. Wij hebben gelukkig nog wel fijn seksleven in de weken er omheen, hoop dat dat nog even zo blijft!
    Ik probeer ook wel t los te laten maarja, ik wil ook niet onnodig lang clomid slikken aangezien ik me er echt niet lekker van voel...! Hopelijk is t gewoon snel raak!!

8. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Nee dat snap ik. Clomid is echt rot spul, heb ik ook een periode gebruikt. Ik werd destijds ook niet blij van het idee om dat spul lang te moeten gebruiken. Elke maand is er gewoon een teveel. Ik duim voor je mee!!

Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina