Herkenning?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mickey06, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben nu 7 weken zwanger. Tot nu toe weinig symptomen... af en toe een vlaag van misselijkheid maar niet hoeven spugen. Mijn borsten en tepels waren wel de hele tijd iets opgezet en iets gevoelig.

Sinds vandaag is werkelijk alles weg! Mijn borsten zijn als voorheen, slap en gevoelloos...en mijn tepels doen ook geen pijn meer. Ik word hier zo bang van! Is er iemand die dit ook heeft gehad?

Liefs Mickey

2. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Heb ik ook gehad bij mijn zwangerschap. Dat wil echt nog niets zeggen hoor meid. Ik was er met week 13 plotseling van alles af. Van de ene op de andere dag, dat kan ik me nog heel goed herinneren.

En als je je ongerust voelt, gewoon bellen met de verlos. Is niet goed als je onrustig bent! En hij/zij kan je misschien wat meer zekerheid geven. Daar zijn ze tenslotte ook voor!

Succes!

3. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    de hoeveelheid symptonen hebben niks te maken met hoe je zwangerschap verloopt. Je hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken (al is dat een stuk makkelijker gezegt dan gedaan). Als je bij andere zwangeren kijkt zie je dat iedereen dezelfde gevoelens heeft aan het begin.
    ik ook
    van harte gefeliciteerd

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    De ene dag voel je meer dan de ander, althans dat had ik ook! Anders even de VK bellen als je echt ongerust bent! Succes!

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat kan gebeuren hoor! De ene dag heb je meer last dan de andere. Maak je geen zorgen ;).

Share This Page