rugpijn tijdens eisprong?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by AsenA, Jun 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AsenA

AsenA Lid

Jun 13, 2008
    40
    0
    0
    klopt het dat je tijdens je eisprng rugpijn hebt?.... ik gisteren last van mijn linker onderrug gehad en vandaag is het de rechterkant?!?!

2. lisa84

lisa84 Actief lid

Dec 20, 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ik weet alleen als je ongesteld moet worden, dus een week van te voren of tijdens... en als je zwanger bent natuurlijk.. maar tijdens je eisprong weet ik niet

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb altijd van allerlei symptonen tijdens de eisprong maar nooit last gehad van m'n rug.

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    ik wel, zere rug, niet zo erg als dat ik een week NA de eisprong had, maar ik ben ana het ontpillen (maand 2) dus het zegt wrs niets...

5. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

Jan 13, 2008
    164
    0
    0
    Oh houd op over die rugpijn! Bij mij, eisprong was vorige week, ik heb 'm zeker gevoeld, wilde bijna naar t ziekenhuis van de pijn. Behalve buikpijn had ik ook enorme last van mijn rug! Net weeen, ik dacht moet ik gaan bevallen zonder zwangerschap?
    Nou dus ovulatie kan wel gepaard gaan met rugpijn en woensdag hoorde ik dat ook van een familielid, die daar ook last van heeft.

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    yes, gisteren 2e maand zonder pil en eisprong gehad, begon met krampjes, in de uren daarna steeds heftiger, duidelijk links, enorme rugpijn heel verschrikkelijk, echt pijn aan het wegpuffen, toen is ie volgens mij gesprongen want dat voelde ik links (enorme kramp en branden) en daarna deed mijn hele onderbuik voor zo'n 3 uur enorm veel pijn, echt om te janken en mijn rug ook, idd wegpuffen alsof je weeen hebt, bijna belachelijk!
    kan dus niet zittens, staan of liggen, maarrrrrr was al ietsje minder erg dan vorige maand en kreeg nu pas 1 dag voor de tijd last en vorige maand 3 dagen voor de tijd!

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Gaat een innesteling ook gepaard met pijn? Ik had afgelopen vrijdag zo'n vreselijke pijn aan de linkerkant van mijn (onder) buik. Gewoon auw! :cry: (nog nooit zoiets gevoeld) De gynaecoloog wilde me toch even zien, heb een inwendige echo gekregen maar gelukkig was alles ok.

Nu is het nog steeds gevoelig aan die kant van mijn buik.

Share This Page