Zwanger na miskraam! Advies?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nolewsky, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik deed 5 december een zwangerschapstest omdat m'n menstruatie uitbleef.. Deze was positief! Eindelijk na 15 maanden! Alleen was het vruchtzakje leeg! Ik heb toen 13 december het medicijn cytotec gekregen om de miskraam op te wekken!! Ik heb tot 23 december een bloeding gehad. 3 januari ben ik terug gegaan en de echo zag er goed uit. Ook een zwangerschapstest gedaan.. Deze was negatief! Toen ben ik alleen niet meer ongesteld geworden en kwamen m'n zwangerschaps symptomen terug! 26 januari deed ik een clearblue test waar op stond zwanger 1-2 . Zou dit nu een hele nieuwe zwangerschap zijn ? Ik ben zo bang dat er nog een eitje achter was Gebleven die zich later heeft ingenesteld.. Maar dit is toch onmogelijk?! Dat zou dan betekenen dat als mijn partner en ik GEEN gemeenschap hebben gehad ik toch weer zwanger zou zijn?! Hoop zo dat dit gewoon een hele nieuwe zwangerschap is ! Wat denken jullie?!
    Hoor graag jullie reactie

Liefs

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    klinkt als een nieuwe zwangerschap hoor!
    gefeliciteerd!
    ik duim voor een plakkerd!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Als ze op 3 Januari geen resten ofzo hebben gezien in je baarmoeder via de echo en alles goed is dan heb je een nieuwe zwangerschap.
    Gefeliciteerd en ik duim voor een plakbeeb. :D

Deel Deze Pagina