Is dit voor iemand herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jansen87, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik probeer mijn vraag even zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger.
    `S morgen als ik wakker word, moet ik nodig naar het toilet(zoals iedereen). Alleen doordat mijn blaas zo vol zit, heb ik het idee dat de baby ook een stuk omhoog komt. Of dat het als het ware naar boven word gedrukt. Als ik dus op mijn rug ga liggen voel ik links onder mijn navel tot aan mijn schaambeen ongeveer een hard rondje. Nu vraag ik mij dus telkens af wat dit is. Kan dit de baby zijn? Herkent iemand dit?

Hoop dat iemand er antwoord op kan geven, bedankt.

2. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik denk zelf de baby...maar ik lees ff met je mee, heb dit namelijk zelf ook ..

3. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand de weet wat dit zou kunnen zijn?

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Dat is de baby...

Ik krijg mn derde kindje en heb dat al een hele poos. De ene keer ligt het hoger-lager dan de andere keer en meer naar rechts en links. Je baarmoeder groeit nu ook boven je schaambeen dus vanaf nu kun je je baarmoeder met daarin je kindje voelen...

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik ging altijd om mijn rug op bed liggen en dan met aan aalebei de kanten van mijn navel een hand en dan heel voorzichtig naar beneden "lopen met je vingers dan voelje op een gegeven moment een zeg maar rand. Dat is dan de bovenkan van de baarmoeder. Daar onder zou je eventueel je kindje kunnen voelen.
    Even de volgende keer bij de vk vragen dan kun je het zelf ook voelen. Erg leuk. :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

als ik erg naar de wc moet voel ik ook mijn bm met kindje als een zware bal naar benden zakken.....vreemd gevoel maar het ligt allemaal op je blaas dus als je deze leegmaakt zakt alles naar beneden!!

Hier trapt ze dus ook altijd lekker op mijn blaas...

Deel Deze Pagina