wat is dat toch mooi!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cleo, Oct 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Vanochtend moest ik voor controle naar de Vk. Het was een heel snel bezoekje. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten. Bloeddruk was goed en baarmoeder ook goed gegroeid. Alles volgens het boekje.
    Toen hartje luisteren! Een hoop lawaai uit mijn buik. Er was een hoop actie van binnen! Hartje was snel gevonden. Wow, wat was dat weer mooi! Traantjes sprongen in mijn ogen. De hartslag was een stuk krachtiger dan de vorige keer (4 weken geleden). Ik voelde me intens gelukkig toen ik weer buiten stond. Over 2 weekjes de 20 weken echo. Ik kijk er enorm naar uit.

Wat gaat het toch snel! Wat fantastisch om dit mee te mogen maken!

liefs,
    Cleo

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Aah zeker fantastisch om dit mee te maken!

Ik hoop dit ook gauw mee te maken als ik zo je verhaal lees!

Nou geniet er lekker van.

x

3. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Het zijn ook echt de momenten waar je naar toe leeft he!Van controle naar controle..heerlijk is dat, van mij mocht het wel elke 2 weken zijn ;)

Liefs Emma

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Het zijn ook echt de momenten waar je naar toe leeft he!Van controle naar controle..heerlijk is dat, van mij mocht het wel elke 2 weken zijn ;)

Liefs Emma

5. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Wat gaaf zeg en leuk om te lezen, ik hoop dat ik (en de rest....) dat ook snel mogen meemaken!
    Genieten he?!

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Wat heerlijk he.
    Ik had dat gevoel ook vorige week woensdag.

Ik mag 1 nov voor de 20wk echo en jij?

7. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Ik mag op 31 oktober voor de 20 weken echo! Ik kijk er echt naar uit.

Voor degenen die het nog niet hebben meegemaakt, hoop ik dat het niet zo lang meer duurt! Succes! Ik heb 2 keer een mk meegemaakt, waardoor ik er nu wel extra van geniet! Het maakt het extra bijzonder!

liefs,
    Cleo

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Fijn is dat dan he. In het begin moesten ze echt zoeken en hoor je het wel maar niet zo krachtig. Het is mooi om daar naar te luisteren hoe verde je komt hoe krachter het word.
    Ze zijn nu ook me buik aan het meten iedere keer dat is ook leuk om dan te zien hoe hard je buik groiet .

9. caroline27

caroline27 Actief lid

Jan 3, 2006
    365
    0
    0
    Ha cleo

Ja super is dat he ! Ik vind het ook elke keer weer leuk om naar de vk of echo te gaan . Leuk dat je hier nu zo lekker van kan genieten , vind het echt heel fijn voor je :D :D

liefs caroline

Share This Page