Ik hoop dat iemand dit herkent en tips heeft... Ik heb PCOS dus lange en onregelmatige cycli. Deed ovulatietesten, dat werkte goed. Had LF van 11 of 12 dagen en ben toen zwanger geworden van zoontje. Inmiddels hoop ik weer zwanger te worden; weer ovu testen, nu in ronde 5. Mijn Luteale fase is echter sinds m'n zwangerschap veel korter geworden; op 8 of 9 dpo word ik al "echt" ongesteld, en op 6 dpo heb ik vaak al paar druppels rood bloedverlies. Ik maak me hier natuurljk zorgen om; krijg het gevoel dat al het klussen rondom de eisprong zo voor niks is! Zijn er anderen die dit ook hadden? Nog tips? Ik heb wel eens over tarwekiemolie gelezen, daar negatieve of positieve ervaringen mee...? En hoe gebruik je dat (wanneer, welk merk, etc) Alvast heel veel dank!
Ik gebruik progesteron creme van dr lee. Zelf ook pcos en had een erg onregelmatige cyclus. Nu is die mooi regelmatig.
Dank! Heb je dat met de HA besproken oid? Lijkt me een beetje 'eng' om zelf met hormonen aan de slag te gaan...?
Nee HA en de gynaecoloog doen er niks aan. Kreeg toen der tijd alleen de Diana pil om symptomen te onderdrukken. Ben toen naar een natuurwinkel gegaan en hun hebben dit aangeraden.. en ben echt super tevreden... je gebuikt maar heel weinig dus dat scheeld