Herkent iemand deze klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wanneer ga je testen volgoedemoed?

2. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Inderdaad, ik ben ook te warrig voor temperaturen. En ik voel daar ook niks voor. Hooguit ovulatietesten, maar liefst zo natuurlijk mogelijk :)

Ja joh, misskramen moeten ze verbieden. Maar goed, er is dan toch iets niet goed geweest met het kleintje denk ik. Het lichaam is vaak goed in staat om het te regelen.

Wanneer ga jij testen?
    Als ik uit ga van wat ik de 13e voelde, zou vandaag of morgen menstruatie echt wel door moeten breken. Afwachten maar..
    Hopelijk voor jou ook snel een 2e streepje! :)

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden als k cyclus behou van 29 dagen. en heb testen liggen van 4 dagen eerder ..
    K zou dus vanaf morgen/zaterdag? Kunnen testen.. K weet nog niet goed wnnr ..
    Wnnr zou jij t doen?

4. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Ik ben nu 9DPO dus ik ga ook uit van dinsdag NOD.. (Gerekend vanuit positieve ovu test.. En dus niet cyclus aangehouden van 36 dagen want daar zit ik al overheen)

Ik test zondag! Als je zo'n vroege tester hebt kun je misschien morgen al proberen?

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Denken we het zelfde over temperaturen haha !
    K hou da toch niet bij en kvind als je temp. Laag blijft rond menstruatie, je jezelf gelijk een gevoel aan kunt praten van , dan zal t weer wel nie gelukt zjjn, terwijl je mss toch zwanger bent ??
    Ik kan vanaf
    Morgen testen ,, dinsdag zou ik het
    Moeten worden als k een cyclus behoud van 29 dagen.. En k heb testen van sensitest , 4 dagen eerder, dus k
    Zou dit weeknd al kunnen testen, maar dit is afhankelijk denk ik hoe k
    Mezelf voel. K voel nu echt niks in elk geval. Stel dat ik 2 streepjes heb zou ik het absoluut niet geloven!
    En jij?

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Oohh wat raar?? Innesteling?

7. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Oke, spannend! Laat je het weten als je meer weet? :)

Ik heb het gevoel dat de menstruatie elk moment door kan breken. elke keer loop ik naar de wc, gewapend met een maandverbandje, omdat ik het gevoel heb dat het NU begonnen is. Maar goed, nog steeds niks. Hoor en lees ook overal dat je cyclus na een MK flink van slag kan zijn. Zo vervelend om niet te weten waar je aan toe bent! Dus ik denk dat ik aankomend weekend een testje waag, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Maar kan me niet voorstellen dat ik nu al weer zwanger zou kunnen zijn, een maand later.

8. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou ook dinsdag ongesteld moeten worden! Hier geen last meer van buikpijn, maar rug en borsten en moe. ik heb ook geen vroege testen liggen dus ik ga echt tot dinsdag wachten.

9. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Oohh spannend zeg!! Jaa k probeer het zondag te doen, mits dat k ga merken dat ik toch ongesteld ga worden natuurlijk!?! Wacht liever een paar dagen later ,, dan dat kk toch te vroeg test?! Al is dat heeeel moeilijk haha

10. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    K
    Laat het weten! Jij ook??
    Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent ! K kan me voorstellen dat je idd wilt weten waar je aan toe bent.. Is het niet raak, dan maar gelijk ongesteld worden,, kun je in elk geval weer door he??

11. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Okee nou ben benieuwd !
    K had vorige maand een paar dagen eerder last van bruin verlies dus hoo dat dat wegblijft ,, dat wil nog niks zeggen natuurlijk maar dan krijg k enigszins hoop haha . K probeer zondag te testen,, eens kijken wat daar uitkomt, en dan zien we wel! Is het niet zo dan gaan door naar de 3e ronde

Deel Deze Pagina