Herkent iemand deze pijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RozeWolkje, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Sinds 2 nachten heb ik als ik op mijn rechterzijde ga slapen dat er kennelijk iets (ik denk een zenuw of bloedvat) in de knel komt omdat het kind met het hoofd naar rechts (voor mij) ligt en dan met het gewicht helemaal naar rechts hangt oid. Binnen no time krijg ik dan helse pijn scheuten in mijn rechterzijde, ter hoogte van mijn lies, en dan valt de kracht in mijn rechterbeen ook uit en weet je niet hoe snel je weer op je linkerzijde moet krabbelen...
    Ik kan echter ook niet lang op mijn rug liggen dan krijg ik op den duur ook die pijn en van de hele nacht op mijn linkerzijde krijg ik kramp in mijn linkerheup... pfffffff slapen is dus geen pretje meer...
    Herkent iemand dit?

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik herken er iets van. Als ik recht lig krijg ik ook pijn, maar dan in mijn zij. maar dat komt volgens mij ook omdat een dametje rechts tegen m'n ribben zit te drukken ofzo...
    Ik heb wel eens gelezen dat als je op je rechterzij ligt er een ader wordt afgekneld wat ook tot misselijkheid kan leiden.
    Links slapen is beter, wordt je placenta beter doorbloed...

Maar ik vind het ook maar niets..heb vannacht wederom bijna niet geslapen.. bah

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik herken er ook wel iets van..

Wanneer ik op mijn zij ga liggen krijg ik het gevoel alsof de zijkant van mijn buik scheurt, ofzo! Heel onprettig gevoel.
    Dus lig nu op mijn rug, maar ik sliep nooit op mijn rug!

Wat helpt:
    Ik slaap nu op mijn zij, maar wel meteen kussen hoog tussen mijn benen. Dat verlicht echt :)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Meteen kussen = met een kussen..

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Pfff nou het is wat... :)
    Slapen op mijn rug kan ik niet dan ga ik raar dromen.
    Ik doe nu ook een kussentje onder mijn buik en tussen mijn bovenbenen en het gaat indderdaad beter!

Deel Deze Pagina