Hoi meiden, Ik heb afgelopen donderdag positief getest. Helemaal happy, maar ook erg onzeker. Ik heb al mijn hele leven prikkelbare darmen en heb bijna dagelijks buikpijntjes, al naar gelang wat ik heb gegeten. Vlak voor mijn NOD kreeg ik een ander gevoel in mijn buik (ik dacht mijn darmen), maar toen bleek ik zwanger. Sindsdien heb ik soort van zeurderig gevoel onderin mijn buik en het rommelt met vlagen. Omdat ik het zeurende gevoel niet helemaal kan plaatsen, word ik daar best onzeker van. Het is in ieder geval zeker geen menstruatiepijn, maar ook niet echt de pijn die ik ken van mijn prikkelbare darmpjes. Daarom mijn vraag: herkent iemand dit, en wat voel/voelde jij in je buik bij een prille zwangerschap?
Yep, heel herkenbaar! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! Bij mij voelde het ook als een 'ander soort zeurderige pijn', maar wat mij opviel was voornamelijk het trekkerige gevoel...alsof er iemand aan een elastiekje trok van binnen Heel normaal hoor dat je dit nu voelt!! Volgens mij niets om je zorgen over te maken. Veel plezier met je prille zwangerschap. hihihi en je zal zien wat je nog allemaal gaat voelen in de loop der tijd straks voel je echt de baby pruttelen/ploppen (heb ik nu sinds een week), zo bijzonder!!
Hoi Suzanne! Ik loop ongeveer gelijk met jou zie ik,en ik heb ook zo'n zeurend gevoel in m'n buik,en af en toe een soort steekje/prikje. Ik heb me suf gegoogled op deze symptomen,en ik lees echt overal dat dit helemaal normaal is! Maak je niet te druk meis,en geniet lekker van je zwangerschap!
Ook ik ben er zo eentje die vanaf het begin menstruatie achtige pijnen heeft. Maakt je inderdaad onzeker, maar hoort er bij. Had laatst een kriebeltje helemaal onderin mijn buik.. volgens mij was dat Frummel die mij probeerde te kietelen hihi
Ik had ook pijn in mijn buik, maar pas na NOD ook.. en kreeg met 5 weken bandenpijn bij me liezen.. zo nu en dan een baarmoederkramp.. volstrekt normaal hoor
Gefeliciteerd! In het begin had ik ook dat "zeurende" gevoel onderin mn buik, maar het duurde niet heel lang. Ik denk ongeveer een weekje. Het schijnt heel normaal te zijn en heel vaak voor te komen, dus je hoeft je er niet druk om te maken! Doe rustig aan en geniet van je zwangerschap
gefeliciteerd! Ik ben ook nog maar heel pril zwanger, maar ook ik heb constant allemaal steekjes en krampjes. Ik had afgelopen week steeds een soort menstruatiekrampjes, en nu rommelt het gewoon heel erg in mijn buik Ook heb ik meer last van mijn darmen, die zijn wat onrustig. Niets om je druk over te maken, volgens mij heeft bijna iedereen dat!
Dank jullie wel meiden! Zo'n forum als dit is echt ideaal als je iets wilt weten. Jullie reacties hebben me flink gerustgesteld. Je leest het dan wel hier en daar, maar als je de ervaringsdeskundigen hoort, dan vertrouw ik het pas echt. Iedereen geniet van jullie zwangerschap!