Ik heb het idee dat ik niet echt veel calcium binnen krijg. Ik probeer nu 2 a 3 glazen melk per dag te drinken, voorheen dronk ik maar 1 glas per dag. Hoeveel drinken jullie?
Ik drink geen melk, omdat ik er allergisch voor ben. Wel eet ik kaas of yoghurt. 1 plak kaas is dan volgens mij al voldoende. je kunt ook vitaminepillen slikken, daar zit ook genoeg calcium in.
Bij mij is dat echt verschillend. Maar meestal drink ik toch wel bijna een liter op een dag. Maar dan kan het ook zijn dat ik de dag erna maar 1 glas drink..Ik let er ook niet echt op, probeer wl altijd minimaal 1 glas op een dag te drinken. Maar ik vind melk heeerlijk dus 9 van de 10 keer lukt het wel. Anders zou ik gewoon wat vitamines erbij slikken dan weet je zeker dat je genoeg binnen krijgt!
ik neem ook maar 1 glas per dag, anders krijg ik zo 'n last van mijn darmen. Ik eet wel veel kaas, dus daar zit ook genoeg in. Maar volgens mij drink je wel genoeg hoor!
ahum....ik drink 2 en halve liter per dag weg karnemelk dan ,gewone melk vindt ik niet lekker. maar karnemelk? kan er geen genoeg van krijgen. groetjes diana
ik drink tenminste een liter per dag. Ik dronk altijd al wel veel melk maar nu dat ik zwanger ben helemaal. Ik ben helemaal verslaafd aan zuivelproducten sinds ik zwanger ben.
Thanks meiden ik heb ook nog even gegoogled, en idd in kaas zit best veel calcium, dat scheelt, dat eet ik ook regelmatig en het zit ook in broccoli, nou das ook mooi want dat eet ik ook vaak! Ik slik zwangerschapstabletten van vsm, daar zit ook wel calcium in, maar niet de 100% adh jammer genoeg.
Is heel verschillend bij mij, ik ben gek op melk, maar er zijn nu ook dagen dat ik er niet zoveel behoefte aan heb.. let er niet echt op eerlijk gezegd...
Ik drink zeker een liter aan zuivelproducten op een dag. De melk, drinkyogurt, chocomelk ed. zijn niet aan te slepen hihihhi heerlijk!
Ik heb het in de eerste weken erg veel gedronken, het smaakte me erg goed, nu ineens niet meer zo, dus nu drink ik het amper meer, maar ik eet verder veel fruit, yoghurt en kaas enzo, dus ik kom wel aan hetgeen ik nodig heb
Meestal drink ik helemaal GEEN melk. Ik houd er niet zoveel van, tenzij het koudijs is met wat ijsblokjes. Giste heb ik toevallig na een tijdje weer een glas koude melk gedronken. Ik eet wel veel kaas op brood en ik slik nog steeds gravitamon.
ik lust geen melk maar wel drinkyogurt en kaas dus dat is wel voldoende ik heb het wel gevraagt in het begin van de zwangerschap
geen melk.. daar word ik zo misselijk van.. altijd al gehad. Wel kaas en yoghurt (als word ik daar ook licht misseijk van)