Oh, hihi, ons meisje is echt helemaal geweldig hor en we zijn ontzettend blij met dr! Maar... Ze kan zo ontzettend, vreselijk schel en hard gillen, echt dat ik er pijn in mijn hoofd van krijg... Vaak is het als ze geen aandacht krijgt of iets niet snel genoeg naar haar zin gaat. --> negeren=nog harder gillen, net zolang aanhoudend dat papa of mama kijkt (tja soms moet je toch echt de woonkamer weer in) -->wat van zeggen=Diana nee, en geef dr een leuk speeltje helaas geen succes -->hand ff voor dr mondje (gewoon zachtjes) werkt ook niet. Iemand tips!
Ik weet niet of ze jou na doet met geluiden, maar je kunt proberen even met haar mee te gillen totdat ze jou nadoet om vervolgens over te gaan op een ander toontje....
Hier ook een gillende dame. Ik snap je helemaal soms word je er gek van. Hier gaat het met periodes. Nu lijkt het wat minder te worden.
volgens mij is dat ook echt iets van meiden. Mijn zoon heeft dat nooit gedaan. maar heb nu de dochter van mijn vriendin te logeren (8 maanden). ze ligt toch al een tijdje op bed maar mijn oren piepen nog. poeh hey. heb geen tips. euhm jawel trouwens oordopjes
Hihi, gelukkig ben ik niet de enige, idd oordopjes! goed idee! hihi wachten maar rustig af tot t over is!
Als het goed is ben je er binnenkort vanaf Elena heeft het ook een tijdje gedaan, volgens mij zijn ze hun eigen stem dan aan het oefenen ofzo?
nooooouuuuuuwwww, lars kan er soms ook wat van hoor.....teruggillen wil wel eens helpen...... kijken ze je heel vreemd aan van wat doet mama nou ?
Sam deed dit ook heel erg, vooral als er tandjes aan kwamen (bleek achteraf bijna elke keer het geval). En ook Fay is begonnen met de hoge tonen en het pijnigen van onze oren.
Onze kleine meid doet dat ook zo erg. Als ik haar naar het KDV breng moet ze altijd huilen als ik wegga. Dan houdt ze even haar adem in (dan begint de leidster al met haar ogen te knijpen ), en daarna gaat ze me toch hard en hoog gillen. Wel heel sneu iedere keer weer trouwens .
Vigo is ook een ster in gillen. Het is soms net een gillende keukenmeid Ik gil altijd gezellig met hem mee... maken er een klein spelletje van en na een paar keer is het over. Dan leid ik hem af met wat speelgoed.
Mijn meissie doet precies hetzelfde. Vandaag weer want ze kreeg haar zin niet. Ik heb haar laten gillen en in de box gezet. Want het is niet de bedoeling dat ze haar zin steeds krijgt nou ze was zwaar overstuur. na een tijdje haar maar getroost. Mijn zoon heeft dit niet zo gehad. Ik weet af en toe niet wat ik moet doen en ik krihg er ook vaak hoofdpijn van en mijn energie raakt dan ook op.
2 weken geleden was het dochtertje van een vriendin van mij bij ons, die is iets ouder dan een jaar, die was ook flink aan het gillen, en sindsdien heeft mila het ook wel eens. gelukkig niet zo veel, maar vond het eigenlijk wel mooi dat ze dat zo snel overneemt van een andere baby.
Die van mij gilt ook al behoorlijk ondanks zijn 7 maanden. Pas was hij op een verjaardag en die andere kinderen waren allemaal een paar jaar ouder maar meneer gilde er echt bovenuit wel grappig