komt het of komt het niet

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kleine, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hey damens

kben sinds 8 januari gestop met de prikpil

en heb sinds 2 weken echt ongesteldheids krampen en in me rug, ik dag steeds nu wordt ik ongesteld snel naar de wc rennen ( dacht dat ik zou vloeien) maar geen bloed te zien elke x is dat zo

hoort dat ongesteldheid krampen ook bij ontpillen?

xxx

2. je geeft in één van je andere topics hier zelf al antwoord op:

Geplaatst: Vr Jan 18, 2008 10:57 pm Onderwerp: ff me frustratie kwijt

--------------------------------------------------------------------------------

AAAHHHHH Ik heb zooooo'n last van het ontpillennnn

kheb zo'n krampeeee ik zweet zo erg en dan weer niet en kben moeeee en zo vaak naar de wc!

pfffffffffff hadden jullie ook zo'n last?

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Kleine,

Je hebt nu meerdere topics lopen over ontpillen en stoppen met de pil . Misschien kan je het bij 1 topic houden. Ik laat deze dan nog open, maar misschien kan je in dit topic verder gaan?

Groetjes,
    Elvira
    Moderator

4. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hoi damens

zoals jullie nou inmiddels wel weten was ik gestopt met de prikpil ( 8 januari )

ik was al een x gestopt geweest met de prikpil en werd naar 1/2 weken netjes ongesteld en ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad.

me menstruatie is nu langer dan een maand uit en heb me huis arts om advies gevraagd zijn antwoord was: wat raar je moest allang ongesteld zijn geworden, begin nu maar met de micronon 30 maar eerst even een zwangerschap testje doen, nou dat had ik dus gedaan negatief natuurlijk.

vanavond moet ik de eerste pil nemen van me eerste strip maar ik zit niet zo lekker in me vel ik ben bang dat me hormonen nu helemaal door de war kan raken, en ik weet als je stopt met de prikpil dat het best lang kan duren voordat je weer ongesteld gaat worden.

mijn gevoel zegt beetje van 2 kanten van ja sam wat maakt het uit nu wordt je gwn weer regelmatig ongesteld en me andere gevoel zegt je brengt nu helemaal je lichaam door de war met al die hormonen

beetje lang verhaal misschien maar het zit me een beetje dwars
    ik ben bang dat dit schadelijk is voor me vruchtbaarheid

of is dat niet zo?

groetjes xx

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Als dat zo was zou je huisarts niet zeggen dat je gewoon met de pil kunt beginnen.

Maar als het je echt zo dwars zit, dan wacht je toch gewoon af tot je eerste menstruatie?

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Kleine,

Ik heb je nieuwe topic, aan je oude topic vast geplakt. Kan je het misschien bij 1 topic houden, met betrekking tot de anticonceptie. Zo blijft het iets overzichtelijker.

Elvira
    Moderator

7. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    laat maar sluit deze topic en me andere maar

dag

8. Elvira

Elvira VIP lid