Hee meiden! Halverwege mei kwam tandje nr 1 door na maaaaaanden rommelen, en nr 2 diende zich 2 weken later aan. Het kwijlen was ff weg maar komt nu weer in alle hevigheid weer terug. Wanneer kwam bij jullie het boventandje door? Dochter had er bij de 1e echt veel last van (hangerig huilerig koorts) *kloptheelhardaf* geen luieruitslag. liefs
Ondertandjes kwamen hier met 10 maanden, ook binnen 4 dagen na elkaar. Boventandjes kwamen tussen de 14 en 15 maanden oud, ong. 2 weken na elkaar.
Boventanden kwaren er hier ineens. Ondertanden dacht ik al maanden dat ze kwamenndoor t kwijlen maar heeft vrij lang geduurd en toen ineens kwamen de twee boven tandjes door zonder kwijlen of wat ook...
Ondertandjes met bijna 5 maanden, boventandjes met 7,5 maand. Ondanks wel voortdurend signalen dat ze eraan zaten te komen bij 5 maanden al
Reken maar op lang, dan kan het altijd nog meevallen. Andersom rekenen is zo'n tegenvaller namelijk...
Ja haha, de dag na haar geboorte zagen we al een dikke bult bij haar tandvlees.. T arme kind. Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van gehad
Ja die van mij was ook redelijk vroeg, niet zo vroeg als van yummy, maar met 8 maanden had ze wel al 8 tanden. Met 3,5 maand kwamen de eerste 2 door. Met 5 maanden de bovenste 2. Allebei tegelijk. En heleeas had dochter er ook best veel last van, zo sneu.. Maar het wisselt erg per kind hoor.
Wij hebben een kleine dracula..... 2 ondertandjes en boven 2 hoektandjes. Inmiddels ook een 5e door maar ook onder. Op het cb dachten ze dat als eerste zijn boventanden door zouden komen, mooi niet dus! Maar nu ik het zo zie heb ik dus weer een apart kind wat betreft zijn gebit, of is hijniet de enige??
hier ondertandjes met vier maanden . verder niks.. wel alsmaar flink kwijlen en spuitpoep maar daar blijft het ook bij.
Hier met 11 maanden de eerste 2 ondertandjes Met 14,5 maand de 2e snijtanden van boven En nu komen zn boventandjes eraan(nog niet door) Tussen de ondertanden en de boventanden zit dus 7 maanden.. Kan heeeeel lan duren
Na 2 maanden kwakkelen met 8 maanden 2 ondertanden. Toen maandje rust en sinds vorige week 4(!) boventanden en 1 kies. De 2e kies staat op springen.
Kan dus ook nog afwijken van de normale volgorde Hier begon ze heel vroeg met kwijlen en rode wangen.. Ben bang dat het voor boven ook zolang duurt.. Maaar ik keek in mijn oude cbboekje en rond dezelfde tijd had ik ook mn 2 ondertanden, met een jaar had ik 4 tandjes.
Met 4 mnd tand 1 onder Met 5 mnd tand 2 onder Met 6,5/7 mnd tand 3 en 4 boven Met 7 mnd tand 5 onder. Daarna maanden niks en toen die andere drie tanden met 10 mnd Boven tanden zijn in paren gekomen
Ons zoontje had met 6 maanden 8 tanden. Van de tanden heeft hij geen last gehad. De kiezen alleen wat dunne luiers maar verder gelukkig ook geen last. Ik herken het slechte slapen en eten rond tanden krijgen helemaal niet.
Hier twee ondertandjes bij de jongste tegelijk! Poeh, echt een heftige periode is dat geweest en ze was pas net 5 maanden. Het verloopt bij iedereen anders, hoeveel tijd ertussen zit en etc. Mijn oudste kreeg met 4 en een halve maand haar eerste ondertandje en had er nooit echt heel erg last van behalve wat uitslag.