Wie herkent dit? Pijn in buik tijdens en na orgasme? Ik ben nu 6 weken. Mijn testen blijven nog steeds wel mooi donker maar verder niet veel symptomen. Wel had ik 2 dagen regelmatig last van een zeurende pijn in mijn rechter lies en al een week pijnlijke gevoelige boobies. Alleen nemen de symps weer af...boobs zijn niet meer zo gevoelig. Verder wel pijn bij orgasme (geen bloedverlies). Ik heb maandag de eerste echo en ben zo bang voor een leeg vruchtzakje? Is de kans groot dat je dit hebt? Waar kun je een leeg vruchtzakje aan herkennen? Symps die afnemen? Geen zwanger gevoel? Hopelijk kan iemand mij gerust stellen..ik ben zo bang dat t mis gaat en zo onzeker
qua leeg vruchtzakje etc kan ik je niets garanderen. maar dat van pijn bij een orgasme herken ik wel van het begin van m'n zwangerschap (dit was ook allemaal vóór m'n eerste echo en ben toen ook gerustgesteld door m'n schoonzusje die mij vertelde dat het niet abnormaal is... bij mij is het nog wel een keer gebeurt en uiteindelijk verdwenen) waardoor het komt kan ik je helaas niet vertellen.
Hoi, Ik wil je niet ongerust gaan maken hoor, maar je geeft aan dat je borsten niet meer zo gevoelig zijn. Dat had ik ook en de dag erna begon ik te bloeden. Achteraf vertelde de vk dat het afnemen van gevoelige borsten meestal geen goed teken Is. Van week 6 tm 8 zouden ze juist op hun pijnlijkst moeten zijn. Nogmaals, dit is meestal het geval! Ik hoop voor jou dat alles gewoon goed zit.. En als je je zorgen maakt dan moet je gewoon even de vk/gyn bellen. Succes met je echo maandag, ik ga voor je duimen!
Bij mij was het ook heel wsselend in het begin. De ene dag ging ik door de grond van de pijn aan mijn borsten, volgende dag had ik (bijna) nergens last van.,... Helaas is het toch altijd afwachten
de kwaaltjes vd borsten is echt per vrouw verschillend Ik had bij me vorige zw schap er weinig last van en ruim 40 weken geen ene kwaal!!!!!!!!!!!!! En er hoef helemaal niks op zijn pijnlijkst te zijn met 6-8 weken weet niet waar je dat vandaan haalt!! @ TS Ik zou stoppen met testten daarmee maak je jezelf helemaal gek. Kans op leeg vruchtzakje dat heeft iedereen Snap je bezorgheid, als je erop gaat letten word het erger. Probeer afleiding te zoeken en te genieten en je heb maandag een echo en hoe meer je loopt te stressen hoe gekker jezelf maakt Heb een super zw schap gehad nergens last van Met sex was het gevoelig, maar komt ook dat je vagina wat nauwer is als dat je niet zwanger bent. Mijn advies is probeer je gedachtte elders te zetten en een zw schap zonder kwaaltjes tot heden is toch heel mooi kwaaltjes kunnen altijd nog komen dus zou zeggen probeer het los te laten !!
@smiley dat is wat de vk tegen me zei. En tuurlijk begrijp ik dat elke vrouw anders is. Je zult af moeten blijven wachten, maar ondertussen is het fijn om de ervaringen van andere te kunnen lezen. Deze zijn helaas ook weleens negatief. @ts nogmaals, het is net mijn bedoeling om je onnodig ongerust te maken, ik wilde alleen mijn ervaring delen.
foofer heb het nl zelf nooit gehoord in het zh vandaar me reactie denk wel dat iedereen last heb vd borsten alleen de 1 meer als de ander en als je weinig last van heb dan valt het niet op denk ik vorige zw schap weinig last van gehad dus viel t me niet op nu wel en valt t goed op zelfs met lopen @TS hoe voel je je nu?
@smiley ik las net ook jou berichtje, fijn en daar moet ik me maar ook aan vast houden dat iedere zwangerschap verschillend kan zijn per vrouw..vanmiddag al een echo, spannend. Ik voel helaas niet veel..wel eel onzeker en beetje verdrietig. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Natuurlijk begrijp het wel maar dat heeft meer met mijn eigen onzekerheid te maken, 1ste zwangerschap eindelijk na 3 jaar dus zo blij maar ook bang dat het mis gaat. Dat zal iedere vrouw wel hebben en het zal ook onzeker blijven. Fijn dat je je ervaring deelt. Goed dat alle reacties op mijn topic verschillend zijn..dat geeft wel wat hoop.
Over het afnemen van gevoelige borsten dat dat een slecht teken kan zijn vind ik onzin. Ik heb van week 5 tot week 7 gevoelige borsten gehad en daarna nam het af. En niks aan de hand,ben nog gewoon hartstikke zwanger met een gezond kindje in mijn buik. Bij mijn andere zwangerschappen had ik zelfs helemaal geen gevoelige borsten en heb toch echt 2 gezonde meisjes rond lopen. Vind dat mensen altijd voorzichtig moeten zijn met dit soort uitspraken want elk lichaam is anders en niemand reageert en voelt zich het zelfde in de zwangerschap. Dus dat borsten verhaal vind ik echt onzin als ik eerlijk mag zijn. Bedoel het niet aanvallend hoor maar iemand die net zwanger is kan hier super onzeker door worden. Pijn bij een orgasme had ik ook,en soms nog. Denk dat dat het te maken kan hebben met de veranderingen van en in de baarmoeder,alles is toch wat gevoeliger nu met een zwangerschap. Over een leeg vruchtzakje kan niemand je geruststellen,dat moet echt een echo uitwijzen maar blijf positief! Hoogstwaarschijnlijk zit er gewoon een piep klein nieuw mensje in je buik
@TS spannend , laat je weten hoe het is afgelopen En na de echo niet meer testten he meid! En gewoon genieten Tuurlijk snap de bezorgheid maar er bestaan ook zwangerschappen zonder beginnende kwaaltjes of helemaal geen kwaaltjes
Spannend en succes! Ik heb vaak goede verhalen gelezen bij mensen die weinig kwalen hadden.. dus heb goede hoop voor je!
Dank jullie wel! @spitsmuis: bedankt voor je verhaal, lief en stelt me enigzins gerust! @smiley: oke ik zal niet meer testen (wel moeilijk) maar je wordt er idd gek van! Jullie horen hoe het vanmiddg is geweest..
Ik zal het nog een maal toelichten want ik voel me wel lichtelijk aangevallen, sorry zullen vast de hormonen zijn Misselijk zijn en/of pijnlijke borsten zijn een van de meest voorkomende symptomen. Inderdaad, niet iedereen heeft hier last van en sommige vrouwen kunnen zelfs fluitend genieten van hun zwangerschap. Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt pijnlijke borsten (had ik de eerste zwangerschap niet en nu weer niet, wel misselijk ). Na mijn miskraam had ik het erover met de vk dat ik niks gevoeld had, alleen dat mijn borsten niet meer pijn deden. Waarop zij antwoorden dat het PLOTS afnemen van pijnlijke borsten of misselijkheid een reden voor ongerustheid is. Daarna vertelde ze mij dat je borsten zelfs op zijn pijnlijkst zijn (als dit dus een symptoom is van je zwangerschap!) tussen gemiddeld week 6 en 8. Aangezien zij hier verstand van heeft neem ik het dus aan En dat ik er dan vervolgens voorzichtig mee moet zijn om het te melden vind ik weer onzin. Ik vertel gewoon mijn ervaring en hoop van harte dat het bij ts niet zo het geval is. Alleen maar positieve reacties geven is toch ook niet realistisch?.
Je geeft idd jou ervaring, alleen je bracht het zo over van zo is het en niet anders, Heb dus weer andere ervaring en had er helemaal geen last van! Zo zie je maar dat elke zwangerschap of verloop van MK bij iedereen anders is. en niemand houd iemand hier aan een lijntje en de meeste zijn wel eerlijk, alleen iedereen heeft er andere ervaring mee en je kan de 1 niet vergelijken met de ander Snap je wel want jij heb het zo ervaren!!