BLOOPERS omtrent je baby!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Donna35, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    Hoi dames,het leek me leuk om hier je bloopers omtrent jullie kindje te schrijven....ik heb zelf nog niet iets raars gedaan,,,,maar mijn lieve vriend wel ...hij was onze dochter aan het omkleden...hij bedacht een leuke combinatie,maar toen hij bij het jurkje was is ie snel naar beneden gekomen(paniekerig)hij kreeg het armpje niet meer in de jurk gehijst...lol ...het armpje zat best vast...wat bleek had ie haar hoofd en arm allebij in het zelfde "gat"gedaan....!!!!onze dochter had zelf geen last hoor....ik vond het wel lachwekkend

Liefs D

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ikzelf heb ook nog geen blooper gemaakt, maar uiteraard mijn man wel... (waarom toch altijd mannen? ;)).

Hij bedacht zich op een dag om wat speelgoed schoon te maken, heel lief natuurlijk.
    Zoals oa haar bijtring. Maar natuurlijk wel graag op een snelle manier, dus... in de sterilisator met dat ding! :confused:
    Ennnnnn weg bijtring...

Heb hem natuurlijk ff hard uitgelachen... :D

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hahaha, dit heeft mijn man laatst ook gedaan. Ik vroeg of ie hem even schoon wilde maken, ik ging er van uit dat ik er niet bij hoefde te zeggen dat het natuurlijk niet in de sterilisator mocht...had ik dus beter wel kunnen zeggen :D

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Zijn alle mannen zo dom? Die van mij heeft het ook gedaan! Lekker handig, haha :D

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb een aantal maanden geleden al mijn flessen, spenen en tutjes in de magnetron sterilisator gedaan ZONDER water! alles was opgeblazen en vol met bulten. kon ik nog naar de winkel rennen voor alles, want ik had dus niks meer...
    En het is me niet 1 keer gebeurt, maar 2 keer :oops:

mijn vriend had mijn toen nog pasgeboren zoontje een leuke combinatie aangedaan, een geel pakje, knalrode sokken en een knalblauwe muts... dat hoofd van de kraamverzorgster toen ze in de box keek...onbetaalbaar. :)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mijn man kan soms ook de meest vreemde combinaties uitzoeken, wat totaal niet bijelkaar past. Toen onze meid nog heel klein was, had ze een zachtgroen truitje met op de achterkant knoopjes. Doet hij de knoopjes aan de voorkant en het plaatje zat op de rug! Of de luier verschonen en het dan veel te los doen, waardoor de luier meteen afzakt als je haar optilt. En de haartjes kamt hij altijd de verkeerde kant uit, waardoor ze er nogal verwilderd uitziet soms. O:)

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Aaahhww...maar dat vind ik wel lief hoor! :D Ik zie die mannen al helemaal rommelen in hun eentje :D

Mijn vriend trekt hem altijd alleen maar kleertjes aan die niet over zijn hoofd hoeven, want dat durft hij niet :) Dus hier ook de meest vreemde combinaties, met vestjes die niet bij het broekje passen etc.

De blooper die mij het eerst te binnen schiet, is dat mijn vriend en ik een keer een uur lang in de weer waren om ons zoontje stil te krijgen. Huilen, brullen, het was één drama. Uiteindelijk besloten we, zwaar geïrriteerd, om hem maar gewoon even te laten huilen in zijn bedje, en toen viel hij ineens in slaap. Alleen bedachten we ons na een kwartier ineens dat het al ruim 5 uur geleden was dat hij voor het laatst had gegeten... :cry: hij heeft gewoon al die tijd van de honger gehuild... Oh wat heb ik gejankt toen! Ik heb me zelden in mijn leven zo schuldig gevoeld. Het is me ook nooit meer overkomen daarna.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bloopers... dagelijks! Haha.

Heel vaak bij het in de autostoel zetten, dat ze met haar hoofd tegen het dak stoot :oops:

Dat ik d'r eten geef of een toetje, dat ik niet zit op te letten en het in d'r neus stop.

Een keertje duurde het te lang met luier verwisselen, ze was toen 3 maanden ofzoiets, van die lekkere BVspuitpoep, nou écht alles zat onder! Had toen nog een topic hierover geopend, mét foto's haha. Heb het topic even opgezocht, dit is het.... viewtopic.php?f=58&t=100272

9. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Haha Mikki77, zoiets hebben wij ook gehad! We gingen wandelen langs de plassen en ik had al maanden mijn horloge niet meer om gehad. (hield erg veel vocht vast tijdens mijn zwangerschap dus hij paste niet meer) Mischa huilen en huilen... En ik hoor mezelf nog zeggen dat hij geen honger kan hebben want het duurt nog een uur voor het tijd is voor zijn fles. Toch maar gegeven (gelukkig!) want hij was ontroostbaar en het was erg heet die dag. Ik dacht misschien heeft hij gewoon dorst... Dronk ie meteen de hele fles leeg.......

Toen we weer in de auto stapten zag ik opeens dat mijn horloge nog op wintertijd stond! :D

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man wilde onze dochter in badje doen.

Hij komt beneden en ik schrik me een hoedje.
    Michelle had een enorme bos met haar en ik zeg tegen mijn man"Wat heb je in haar haar gedaan"? :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik moest er toch babyolie in doen?antwoorde hij

Vreselijk hahahaha,duurde zo'n dag of 4 dat het eruit gewassen was.

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bloopers van mij:

-met haar hoofd tegen de auto stoten
    -haar van de commode laten vallen terwijl ik er nota bene zelf voorsta
    -een pan flessen en spenen opzetten om te sterilliseren en daarna gaan slapen :oops:
    Alles natuurlijk helemaal zwart en verkoold, maar god zij dank werd Alyna na een paar uur toevallig wakker, wie weet was anders alles afgefikt.

Bloopers van mijn vriend
    -dingen met knoopjes achteraan verkeerd om aandoen
    -verkeerde spenen op de fles zetten (Nutriton+S-speen = geen aanrader ;) )

En waarschijnlijk nog veel meer dingen waar ik nu niet op kom :D

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik zelf had eens de fles in de magnetron gezet, die was klaar dus ik schudt de fles om, tsja de dop (speen) zat er niet op dus had de hele keuken onder de flesvoeding ;)

En mijn vader zou eens oppassen, en toen ik thuis kwam trof mijn zoon met zowel de broek als het truitje achterstevoren aan haha. leek echt komisch, mijn vader hat het echt niet door haha.

En mijn ouders zouden mijn zoon eens een schoneluier aan doen, ik had mijn zoon een luierbroekje aangedaan. Hij had gepoept en dan scheur je die zijkanten los van dat luierbroekje, maar wisten mijn ouders veel... die hadden het broekje gewoon langs zijn beentjes uitgetrokken, met als resultaat mijn zoontje en mijn ouders zaten echt onder de poep haha. Heb ze toen maar ff uitgelegd hoe een luierbroekje werkt... en voortaan leg ik ze even vantevoren uit hoe al dat "moderne" spul werkt tegenwoordig ;)

13. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik ben wel eens bij de difrax s fles vergeten om dat bodemdingetje erin te doen, toen had ik er ijsblokjes bv ingedaan om in de koelkast te ontdooien, dus toen zat de hele koelkast eronder.
    Pas smorgens was ik zo moe en jonathan lag nog even bij mij in bed, hij zeurde nogal dus ik denk ik druk de speen er even in, alleen dat wou niet zo goed, begint hij ineens te krijsen, was het zijn oor, niet zijn mond 'oeps'
    Ik heb vast nogwel meer bloopers maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten ;)
    Ik had pas een schema voor mijn vriend gemaakt met wat jonathan wanneer moet eten, dus ik zei: ga jij nu maar even eten voor hem maken. Jonathan moest dus fruithapje, komt mn vriend met een grote fles melk aanzetten, waar was dat schema ook alweer voor?
    En toen we overstapten naar meer melk had mn vriend niet door dat er ook meer schepjes in moesten, dus ik vroeg hoeveel schepjes zitten er in want het lijkt zo waterig. antwoord hij met net zoveel als altijd, dus ik denk zal wel goed zitten. Maar hij had er dus 4 ipv 6 ;)
    Maar ik denk dat ik dat zelf ook zou doen als mij niks verteld werd ;)

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Flessen in de magnetron laten uit koken en daarna de oven aanzetten. Alle flessen waren dus gesmolten en spenen en al ook, dus toen snel naar de winkel om een paar nieuwe te halen :)

Gebeurd ook dat ik hem regelmatig thuis aantref met zijn broek achterstevoren als hij bij oma of papa is geweest.

15. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

haha, grappig dit en te laat eten geven is hier ons ook een keer gebeurt...Ze was de ochtend vroeger wakker dan normaal, dus haar schema was ook veel vroeger.
    We gingen dus op visite en we kregen haar maar niet stil, maar niks wou en ook geen speen. Dus ik denk miss last van tandjes en laat haar op mijn vinger zuigen. Ja hoor stil, maar ik dacht dat ze aan het kauwen was.(dus waarsch last van tanden ofzo)
    Wisseling van de wacht met man, die wast zijn handen steekt zijn pink erin en zegt:'ze is niet aan het kauwen maar aan het zuigen!' Hoe laat moet ze de fles????
    Eh, ja eigenlijk al een half uur geleden... :oops:

En ik moet altijd goed kijken hoe ik de babygym in de box zet, want die heeft wel eens op haar handje gestaan. :oops:

Maar verder doe ik nooit wat geks hoor :)

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hahaha leuk topic!

Onze dochter is nog niet zo heel oud, dus veel bloopers heb ik niet.

Maar afgelopen week merkte ik dat de luiers te klein werden. Haar kleren waren nl. aan de achterkant nat. Mijn man zij, ik kleed haar wel even om. Toen hij beneden kwam zei hij; kijk eens wat een mooie kleren ze heeft. Ja, alleen haar broek zit achterste voren :rolleyes: .

Ach verder doet ie het heel goed ;) .

17. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Leuk he, al die bloopers. Ik kan ook nog wat aanvullen:
    Mijn man heeft het gepresteerd om ons dochtertje in haar pyama(!) naar een oppas te brengen :rolleyes: :).
    Zelf heb ik op mijn voormalige werk een spoor van kolfmelk achter gelaten van mijn kolfruimte tot aan de koelkast in de kantine (waar net een heel gezelschap nog aan het lunchen was). Had de deksel niet goed dicht gedraaid :oops: .

18. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Nog niet veel.
    2x tegen de zijkant van de box gestoten met haar hoofdje.
    Gelukkig was het beide keren niet hard. :oops:

19. hissaster

hissaster Lid

19 jan 2009
    42
    0
    0
    :oops: hier nog zo´n muts!! :oops:

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    bloopers. mmmm vele het valt niet eens meer op. Ik denk dat die kleine later zegt dat ie een gekke verstrooide moeder heeft. inderdaad op vakantie een keer te laat eten gegeven.
    zinkzalf ipv tandpasta op zijn tandenborstel gedaan. Ik kwam er gelukkig net op tijd achter voordat ik het in thijsje zn mondje stopte.
    Enneh de blooper van de week. Ik verschoon mn zoontje en terwijl ik zn romper dicht doe denk ik nog wat ziet het er raar uit, maar ik kon er niet opkomen. Tja totdat ik hem na zn middag slaapje uit zn bed haal en het hele bed zit onder de poep. Mama was de luier vergeten om te doen. Ik heb goed kunnen poetsen. lang leve de aerosleep want zn matras was schoongebleven en de aerosleep even in de wasmachine en het bed is weer schoon.
    o ja en die kleine tijgert nu dus hij ligt wel eens op een onverwachte plek, dus laatst stuikelde ik over hem zo plat op mn buik in de huiskamer tussen de visite. Die hadden de grootste lol, maar mn zoontje en ik moesten allebij wel even huilen van de schrik, maar we hadden allebei niets gelukkig.
    Enneh s'ochtends op zoek naar zn lievelingsknuffel en daarvoor plat op mn buik onder de bank kruipen en mn zoontje vond het erg leuk en ging op mn rug zitten. tja zie hem er dan voorzichtig af te krijgen zonder dat ie hard valt terwijl je alleen thuis bent. Maar mn zoontje had toen de grootste pret.

Deel Deze Pagina