Herkent iemand dit konijn ?

Discussie in 'De lounge' gestart door spruitjes, 11 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik ook hoor. Zodra er een paar dagen op gekluifd is gaat knuffel in de was. :|
    Heb 5 reserve gekocht, want ze kan echt niet zonder deze knuffel, dus ik voorzie drama als hij kwijt raakt. Om deze reden blijft hij ook verplicht in bed. Alleen met verdriet of ziek zijn mag de knuffel mee uit bed. Vanaf het begin hieraan gewend zo dus geeft geen probleem. En naar buiten gaat de knuffel zeker niet mee.

Spoetnik en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mijn dochter doet hem zelf in de wasmachine. En vind het helemaal prima!
    Doet me denken dat we nog een reservekonijn moeten kopen. Ja ze heeft 2 favo knuffels.

Konijn moest op vakantie ook in bad want ze liet hem plassen op de wc. :roflmao:

Athina en spruitjes vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb een stuk of 4 knuffels in meervoud. Als ik door krijg dat ze die knuffel speciaal gaat vinden dan sla ik in. Ik was zelf als kind een drama sliep niet zonder mijn knuffel en dat drama wilde ik voorkomen.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Kindje op de opvang heeft een dag-knuffel en nacht-knuffel, exact dezelfde. Maar de 1 is voor overdag en de ander voor s nachts.

spruitjes vindt dit leuk.
  5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.159
    14.909
    113
    Vrouw
    Haha zeg dat niet te hard. Onze oudste was 6 maanden toen we een tweede vonden van haar favoriete knuffel. We gaven haar de nieuwe zodat de andere in de was kon. Ze keek ons aan, keek eens naar de knuffel, nog een keer naar ons en toen heel voorzichtig pakte ze hem aan. Terwijl ze anders altijd de knuffel uit onze handen griste. Ze zag dus echt wel dat het een andere was:D

Athina en spruitjes vinden dit leuk.
  6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.159
    14.909
    113
    Vrouw
    Oudste dochter had drie dezelfde knuffels, die regelmatig in de was gingen. Maakte ze geen drama van.
    Mijn oudste zoon had het knuffeltje uit het kraampakket van de verzekering. Nog gezocht naar een tweede, maar die was niet meer te krijgen. Hij mocht gelukkig wel in de was van hem.
    Maar de jongens daarna kregen van mij alleen een spuugdoekje in bed. En dat werd inderdaad hun lievelingsknuffel. Heel makkelijk, want daar had ik een hele stapel van.:thumup:

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.259
    23.366
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    In een handwassopje als ze slaapt?

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.259
    23.366
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zo heeft dochter hier het wolkenkussen van de Ikea. Ze friemelt altijd aan 1 oogje, die is eraf gefriemeld en oma moet elke maand even een gat dichtnaaien. :D Ik dus ook een keer een nieuwe gekocht bij Ikea, mooi niet dat ze die ooit heeft gepikt. En ik was nog wel zo blij dat ze geen favoriete knuffel had. :roflmao:

Athina, spruitjes en Zxcvb vinden dit leuk.
  9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik heb ze besteld. Over een paar dagen heb ik er 4 in huis :) :)

Liekje81 vindt dit leuk.
  10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Mijn jongste heeft een aapje, hebben er een tweede bij gekocht maar die moet ze niet. Ze heeft hem ook een tijd stoute aap genoemd, de goede was lieve aap.

spruitjes en Liekje81 vinden dit leuk.
  11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij hebben er 3 van dit konijn.

Zoon is bijna 8 en dit is nog steeds zijn favoriete knuffel.

spruitjes vindt dit leuk.
  12. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Dan loopt ze daarna de hele middag met een zeiknatte knuffel tegen haar aan geplakt haha

13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.837
    18.978
    113
    Vrouw
    #33 Neuzeke, 12 jun 2020
    Laatst bewerkt: 12 jun 2020
    Wij hebben 4 stuks.
    Als er 1ne vuil is mag die mee in bad en dan erna gaat die de was in en krijgt hij 1 van de andere.
    Maar dat is meer omdat hij dat tof vind. Want hij vind het niet erg dat zijn knuffel in het machine zit ook.

14. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    samen ermee in bad?

15. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Haha Hier ook.. wij hebben er 4. En elke week gaat ie in de was en krijgt ze een andere.. ze merkt het verschil gelukkig nog niet en omdat ze rouleren zal niet de ene meer slijten dan de andere. Haar knuffel mag trouwens ook haar bed niet verlaten. Dus die zal sowieso niet zo snel kwijtraken. Behalve als dochter sochtends bij mij in bed komt knuffelen. Dan mag ie mee

16. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Wij hebben er ook meerdere maar het puntje van een nieuwe nijn werd als baby geaccepteerd maar nu (2,5 jaar) echt niet meer. Want een nieuw puntje sabbelt niet zo lekker. Gelukkig hebben we er 4 die ze al vanaf baby heeft.

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Oh ja heerlijk :| ik was heel blij dat mijn jongste dochter van die Spuugdoekjes als knuffel heeft. Ze heeft er zon 30 en die kunnen heerlijk in de 60 graden was mee :thumup:
    En voor de jongens had ik ook een extra exemplaar gekocht om te wisselen. Leuk ja, totdat ze zagen dat er dus 2 waren en ze absoluut allebei in bed moesten :cool: Dat werkte hier dus niet.

18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja zo doe ik het ook! Het enige wat een beetje verkleurd is zijn de oortjes. daar knaagt ze aan :|

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft zo'n band opgebouwd met een Nijntje knuffel van 50,- Geen haar op mijn hoofd die overweegt om er nog een - laat staan vier - aan te schaffen :D

NiVa0230 en spruitjes vinden dit leuk.
  20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb altijd wasjes gedraaid als ze sliepen, ook wasmachine op zolder met houten vloer. Maakt even wat lawaai maar dat is maar kort.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina