Wie kan me helpen of heeft het ook meegemaakt

Discussion in 'Zwangerschap' started by cute, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cute

cute Lid

Nov 23, 2010
    11
    0
    0
    Ik ben een week te vroeg ongesteld geworden. Ik heb veel bloed verloren dan normaal.

Nadat heb ik vaak last van harde tepels, opgeblazen gevoel en af en toe heel snel misselijk. 6 dagen na mijn NOD had ik na het vrijen een soort van slijmerig iets verloren met heeeeeel klein beetje bloed erin (sorry dames voor de smerige details) de volgende dag had ik wat krampjes in mijn onderbuik en had last van mijn rug maar is gauw weer overgegaan.

Af en toe heb ik licht en snelle steekjes bij mijn navel in de buurt. Heb nu ook last van maagzuur:(.
    Ohja mijn urine is donker met vlokjes erin terwijl ik veel drink!

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Testje doen voor de zekerheid.

3. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,750
    646
    113
    Gelderland
    Ik heb dat ook een keer gehad.... Eigenlijk een beetje dezelfde dingen die jij beschrijft, ook ruim een week te vroeg ongesteld (normaal heel regelmatig). Ik snapte het toen ook niet.... ;)
    Ben je toevallig net gestopt met de pil?
    Je lichaam werkt soms heel raar. Maar twee maanden later was ik zwanger :D

4. cute

cute Lid

Nov 23, 2010
    11
    0
    0
    Ik dacht dat ik nog even kan wachten met een testje!

En ik ben sinds augustus gestopt met de pil ik had hem 1 maandje maar geslikt vanwege hevige menstruatie pijn. Ik denk dat de pil niks mee te maken heeft omdat het de lichte versie was.

En normaal als ik ongie ben heb ik altijd 3 puisten maar toen ik dus te vroeg werd had ik geen een puistje en tijdens mijn NOD had ik wel puisten maar geen bloed.............

Share This Page