Hier iets merkwaardigs: ik had dus dinsdagnamiddag (17u) een 'positieve' ovutest (teststreep was even donker als controlestreep). In de avond ( 23u) was de teststreep lichter. Woensdag heb ik ook getest en was de teststreep ook lichter dan de controlestreep. Gisteravond heb ik weer gestest (om 23u en ik had zelfs een beetje gedronken ervoor) maar die was opeens duidelijk donkerder dan die van woensdag en dinsdagavond. Hij was niet even donker als de controlestreep maar zo groot was het verschil tussen beide niet Is dit normaal?
Niet om vervelend te doen ofzo, maar waarom post je 1 en dezelfde vraag in 4 verschillende topics ? Als mensen je antwoord kunnen geven doen ze dat wel...
Niet iedereen is in dezelfde topics te vinden... Ik had de vraag ergens gesteld maar geen antwoord gekregen dus een topic gestart én iemand had me de tip gegeven om het ook in deze rubriek eens te proberen ook al had ze zelf al gereageerd...
Ik wil ook niet lastig zijn maar plaatsen van dubbele topics , is niet toe gestaan. En jou vraag hoort in dit deel. En niet overal meid. Er word vanzelf gereageerd en idd als ze je kunnen helpen doen ze dat wel. Ik heb geen verstand van ovu testen sorry kan je niet helpen , maar wou dit even kwijt.
Hoi, Ik heb je vraag ergens anders gelezen en volgens mij had je uiteindelijk daar antwoord op gekregen?? Kan het niet meer vinden en was wel benieuwd somdat ik ook zoiets heb. Vanmorgen getest, deze was duidelijk positief (niet met ochtend urine en mijn plas 2 uur na de laatste keer plassen opgehouden) vanmiddag getest, en toen bijna geen streep meer te zien Snap het niet helemaal, dus was benieuwd waar je antwoord stond? PS: Ik ben ook vrij nieuw hier en ik wist ook niet dat je geen dubbele vragen mag stellen. Maar nu weet ik het inderdaad ook
Ik plaats ook niet altijd een reactie of onderwerp dus had er ook geen weet van dat dubbele topics niet zijn toegestaan... Dit neem ik dus mee voor the next time