Ik heb een vraagje want snap het zelf niet zo goed meer, ik had zondag en gisteren een positieve ovulatietest. En ook vruchtbaar slijm. Me baarmoedermond zat hoog, beetje open en Nog een beetje hard. ( voelde een bobbeltje ) en vandaag heb ik geen test meer gedaan . Had ook geen vruchtbaar slijm. Maar me baarmoeder mond was hoog, zacht en open. En zondag toen we geklust hadden liep er nog veel sperma uit en vandaag maar een heeeel klein beetje. Hoe kan het dan als je test positief is dat je baarmoedermond Nog niet zo zacht is en 2 dagen later wel zacht is ? Wanneer ben je dan het meeste vruchtbaar? Heb vandaag ook soms lichte steekjes gehad. Is het dan verstandig om morgen weer te klussen vanwege me eisprong of donderdag weer ? zovast bedankt meiden
Als je test positief is, springt je ei niet meteen dan, maar binnen 24 tot 48 uur. Dus dan klopt het wat je zegt. Na de daadwerkelijke sprongen heeft klussen niet heel veel zin meer. (alhoeveel twee keer positief wel opvallend is heb je n foto misschien? ) Maar als hij gister positief was kan je vandaag nog klussen.