Innesteling? Zijn dit symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roze Bloem, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Hoi

Ik heb mijn eisprong 16 september gehad en toen ook geklust. Gisteren had ik een ongelofelijke druk in mijn onderbuik en toen ik naar de toilet ging 1 druppel bloedverlies, daarna niets meer.

Kan dit innesteling geweest zijn of is dat te vroeg?

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

volgens mij is dat te vroeg, een innesteling vindt plaats tussen de 6 en 10 dagen na je eisprong geloof ik.

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik dacht met 6 dagen ? ach je leest overla wat anders.

Gewoon even afwachten en testen

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Je kan de calculator hier gebruiken om dit te berkenen.
    Ik zou 15 sept mijn eisprong gehad hebben en zou normaal morgen, 20 sept innesteling hebben.... Ben eens benieud... :)
    Sommige mensen voelen dat, anderen dan weer niet... afwachten maar...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kan!
    Maar weet je heel zeker dat het je ei is geweest de 16e?
    Heb je getempt?
    Anders kan het ook je ei geweest zijn.

6. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Het lijkt mij iets te vroeg, maar het zou misschien wel kunnen.

7. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Ik heb mijn eisprong niet getempt, ik heb een ovulatietest gebruikt, wat dacht ik wel accuraat was om je eisprong te meten, of ben ik mis?

8. 311280

311280 Lid

19 sep 2008
    13
    0
    0
    Hi Roze Bloem,

Ik vroeg me dat ook al af. Ik heb 18 sept mn eisprong gehad en volgens de berekeningen hier op de site heb ik morgen innesteldag. Ik heb dus ook al sinds gisteravond buikpijn..
    Ik dacht eigenlijk meer aan menstruatie, maar dan zou ik voor de eerste keer in die maanden een regelmatige cyclus hebben...

Groetjes,

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb mn ei ook 16 sept gehad en gister zondag wat bruinverlies dus t zou heel goed kunnen (dit heb ik nooit) dus we hopen er het beste van.
    Had ook een beetje een ongi gevoel en nu totaal geen bruinverlies meer

We wachten maar weer af

10. 311280

311280 Lid

19 sep 2008
    13
    0
    0
    Hi Makey,

O nou dan wacht ik het maar ff af tot morgen. Ik hoop dat het positief is voor je! Wanneer kan je dan testen echt op je NOD of eerder?

Ik ben overigens al een tijdje gestopt met de pil omdat ik al jaren elke dag zo'n hoofdpijn had en er nooit aan had gedacht dat het van de pil zou kunnen komen. Deze maand hebben we toch maar besloten om de rubbertjes te laten voor wat ze zijn.. dus zou wel heel pril zijn.. maar toch je denkt er wel aan!

Groetjes,

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi
    mijn ei was ws ook op de 16e en ik had gister de hele dag een beetje last van mijn buik en 's avonds duidelijke krampen. Vandaag opnieuw last van druk onderin mijn buik. Ik vroeg me ook al af of dat mogelijk een innesteling kon zijn. Naar wat ik heb begrepen kan de innesteling tussen dag 5 en 7 plaats vinden maar ook nog later...
    Nou ja... we moeten maar afwachten dames en ondertussen flink duimen draaien en zo [-o<

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    311280: Ik heb mn vorige zwangerschappen al vroeg getest (ik kan t niet laten) geloof 5 dagen voor nod. ik ga donderdag een poging wagen.

Wel heel spannend durf het bijna niet t ehopen op een een of andere manier bang om wéér teleurgesteld te worden ,we zijn nu vanaf mei bezig.
    voor andere kort misscihen maar voor ons lang was vorige 2 keer meteen zwanger (1ma helaas)

13. 311280

311280 Lid

19 sep 2008
    13
    0
    0
    @ Makey,

Ja dat geloof ik graag.. ik ben zelf ook heel nieuwsgierig maar tis nu toch echt nog te vroeg om te testen ik zou pas rond 1 oktober ongi moeten worden. Ik had mezelf ook voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn, juist ook omdat we nu pas deze maand voor het echt bezig zijn.. maar om de een of andere reden spookt het de hele dag door mn hoofd haha.. ken je dat?

Ik hoop dat je positief test donderdag, laat je het weten?

Groetjes,

14. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    TUURLIJK!

15. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Er zijn nu nieuwe zwangerschapstesten op de markt van predictor die je vanaf 10 dagen na de gemeenschap kan gebruiken!
    Dus je hoeft zelfs zo lang niet te wachten

16. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ooecht waar kun je die kopen? of zijn dat die al gewoon verkocht worden? ik heb ze nu van kruitvat die cassetes zeg maar.

17. Roze Bloem

7 aug 2007
    33
    1
    0
    Ik koop die gewoon bij de apotheker (in België weliswaar)

18. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ik heb deze ook al getest, vorige week, maar bleek nog veel te vroeg te zijn, dus was negatief...
    Maar ze bestaan dus, bij de apotheek, in belgie... ongeveer een 16 euro...
    grtjs Nanske

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb het gevraagd aan de verloskundige en die zegt dat je een innesteling niet kunt voelen.

20. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    misschien een stomme vraag hoor... onee die bestaan niet :oops:
    maar niet iedereen heeft tog verschijnselen na de innesteling... zoals bijv bloedverlies...?

ik ben al 11dagen overtijd... heb onlangs geen bloed voorbij zien komen
    maar ik heb wel regelmatig slijm al een aantal dagen... sorry vies praatje

Deel Deze Pagina