zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mij1978, Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mij1978

mij1978 Lid

May 15, 2008
    29
    0
    0
    Thuishulp B
    deventer
    Op 29-09 was me laatste menstruatie dag!Ik zou op 1-10 weer beginnen met de pil,maar we hebben besloten dat niet te doen.we hebben deze maand geen gemeenshap gehad!
    maar de vorige maand heb ik van de pil inname een rommeltje gemaakt,2 tegelijk innemen en vergeten.Toen hebben we wel gemeenschap gehad.Kan ik nu zwanger zijn?Ik ben het nog niet geworden!

Het kan nog wel natuurlijk,maar toch spannend niet waar.Weten jullie dat mischien?
    groetjes mij

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je de pil vergeet en de volgende dag wel inneemt heb je niet heel veel kans om zwanger te raken lijkt mij. Tenminste zo werkte dat bij mij niet.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) .

Nadat ik gestopt was met de pil werd ik na 5 weken ongesteld, dus het kan ook zijn dat je nu een langere cyclus hebt. Als ik jou was zou ik over een week een test doen. Kruidvat heeft gevoelige testen, 2 voor 5 euro.

3. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik dan een testje doen.
    Dan weet je het in ieder geval zeker.
    Als je zwanger bent van je laatste pil ronde dan zou de test dik positief moeten zijn.
    Is hij negatief ben je aan het ontpillen.
    Het kan bij sommige wel een half jaar duren voor ze voor de eerste keer echt ongesteld worden.

4. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hello,

wie kan mij advies geven.
    11 oktober ongesteld geworden, we hebben toen besloten om de pil niet meer te nemen en om zwanger te geraken.
    Op 25 okt zou mijn eisprong zijn, maar volgens website http://www.predictor.nl/content.asp?page=641, zou mijn meest vruchtbare dag 24ste okt zijn.
    We hebben op 24 & 25 okt "geklust".

op 25 okt voelde ik in mijn onderbuik (niet bepaald links of rechts), een zeurdere "pijn", borrelende darmen, = Eisprong?
    Dit gevoel heb ik sinds zaterdag 25 okt, en komt en gaat ook.

vandaag voel ik mij ook misselijk, met momenten, het komt en gaat.

Stel ik mij dit alles voor of bestaat er een kans dat ik zwanger ben?

Het lijkt zo onwaarschijnlijk om na enkele dagen al zwangerschapsymptomen gewaar te worden?

Ten vroegste zou ik volgens de site een zwangerschapstest kunnen doen op 8 november, maar dit is nog zo lang!

wie kan mij een beetje raad geven?
    Liefs Lentel

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Lentel, Zo herkenbaar, zit met hetzelfde probleem, heb nu sinds gisteren dit vreemde gevoel in mijn onderbuik.
    Ben 13 oktober ongi geworden en mijn eisprong was gisteren, wij hebben ook druk geklust maar ik heb nu gewoon een vreemd gevoel..
    ik weet niet, heb het nooit eerder gevoeld!
    ik kan ook nog lang niet testen, echt vreselijk, misschien moeten we zo'n gevoelige test doen?
    Liefs Denise

6. smiley18

smiley18 Actief lid

Oct 14, 2008
    117
    0
    16
    hallo,

het kan ook ontpillen zijn, ik had dat ook een paar maanden nadat ik gestopt was met de pil dat ik steeds dacht nu moet ik haast wel zwanger zijn omdat ik zo ziek, misselijk, en alle maar dan ook echt alle symptomen had.

natuurlijk kun je wel zwanger zijn, sommigen zijn door de pil heen zwanger en er zijn er ook redelijk veel die gewoon meteen eerste ronde zwanger zijn dus ik hoop het echt voor jullie ;)

ikzelf heb 7 okt. me nod en voel me echt al vanaf het moment dat ik me ei heb gehad "anders" heb ook last van me borsten, ze doen echt zeer! en hoofdpijn, echt heel erg moe en van die steekjes in me zij, en zo kan ik nog wel even door gaan. maar ik vind 't nog wel erg vroeg voor deze symptomen. we zien 't wel allemaal, moet me niet zo druk maken ;) al is dat soms wel moeilijk!

liefs.. en succes!

7. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Vooral omdat ik al twee x direct zwanger was.
    gestopt met pil, direct zwanger, miskraam gekregen :( , curretage :( , maand niet zwanger mogen worden, na maand direct terug zwanger :D . En nu een prachtige dochter van 2 jaar.

Ik kan mij wel het gevoel wel niet meer herinneren bij mijn vorige zwangerschappen. Ik weet niet meer of ik ook een borrelende onderbuik had. Maar gezien ik al twee x direct zwanger was, hoop ik dat deze x ook zo zou zijn. En dat de symptomen er wel degelijk zijn, en niet verbeeldng zijn.

Ik las op het forum ook dat iemand winderigheid had, is dat ook een van de symptomen die er kunnen zijn?

Denise, Vanaf wanneer kunnen we een zwangerschapstest uitvoeren?
    ik 8 nov? jij 10 nov? k'hoop dat het positief is voor ons beiden.

Het afwachten is gewoon zo beu, lang
    Ik las dat ik een bloedtest zou kunnen doen vanaf 4 nov, en zwangerschapstest vanaf 8 nov.

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    @lentel,

ik probeer je een prive berichtje te sturen, heb je deze gehad?

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Lentel je kunt nu echt nog niet testen meid.
    Hoe moeilijk ook en hoe lang het ook wachten is je zult wel moeten.

Ik voel nu ook dingen die ik herken van mijn vorige zwangerschap die helaas niet goed is gegaan.
    Ik durf niet te hopen maar toch ook weer wel.

Nog 9 dagen tot testen en die duren het langst

Share This Page