Hallo, zwangere dames!!!Allen gefeliciteerd! Ik heb een vraagje voor jullie;ik heb namelijk last van een aantal 'symptomen' en ik wou vragen of iemand ze misschien herkend! Here we go: -zin hebben in ander eten.(zoetigheid en vis,terwijl ik al tijden van zoetigheid af kan blijven en eigenlijk geen viseter ben) -steekjes links en recht diep in m'n onderbuik -beetje 'rond' onderbuikje sommige dagen -soms rommelige darmen -SOMS gevoelige borsten,terwijl ik normaal na m'n ei HEEL DE DAG gevoelige borsten heb. -Heel veel dorst 's avonds -ik heb eignelijk ook wel het gevoel dat ik zwanger ben,net of ik het 'weet'.Kan ook wel aan mij liggen natuurlijk. Zo dit waren ze zowat.Ik weet niet precies wanneer m'n NOD is,m'n cyclus schommelt tussen 34-42 dagen.Normaal baseer ik me op het feit dat ik vlak na m'n eitje gevoelige borsten krijg,maar die vlieger gaat nu dus niet op. Dus dames;wie herkend dit zo'n beetje? Alvast bedankt!!!
hoi Lucia, ja al die "kwaaltjes" zouden zw-symptomen kunnen zijn natuurlijk, je zit nou op dg 36 van je cyclus hmm tja ik zou mezelf niet kunnen bedwingen om een testje te doen maar aan de andere kant is het misschien wel beter om te w8en tot de 42 dg, vervelend he wachten en dat soort dingen voelen hihi ikzelf had een cyclus van 28-30 dg en heb getest op dg 25 want ik kon me niet inhouden (voelde verschillende dingen maar vooral omdat ik heel moe was) en toen verscheen er een heel licht positief streepje en een paar dg later een vette posi streep dus wie weet bij jou ook!! succes hoor
k sluit mij helemaal bij het verhaal van nicci aan! Precies dezelfde ervaring op dezelfde dagen Succes! Ik zal voor je duimen! liefs, Cleo
Ja grappig hè? Ik vond het helemaal grappig om te lezen dat jij op precies dezelfde dagen hebt getest als ik. Op het moment dat ik de test deed heb ik er helemaal niet bij stil gestaan dat er ergens anders ook nog iemand was die hetzelfde aan het doen was! Gaat het goed met je? Ik zag dat je precies een week na mij voor je eerste echo mag. Ik ben best behoorlijk zenuwachtig, omdat ik voor deze zwangerschap twee mk's heb gehad. Leuk dat we gelijk lopen, zullen we afspreken dat we dat tot 19 maart gaan doen? liefs, Cleo
Hoi meiden,bedankt voor jullie antwoorden en wat leuk dat jullie precies gelijk lopen! Cleo,herken jij misschien wat kwaaltjes die ik heb?
ja dat is echt grappig gewoon op dezelfde dg, echt heel toevallig hoor!! ja dat moeten we doen Cleo, tegelijk lopen tot de 19de met mij gaat wel lekker, ben de afgelopen 2 wk heel erg misselijk geweest en dat is gelukkig weer wat minder aan worden en verder ben ik echt heel moe, slaap echt veel terwijl ik normaal toch best een "nachtvlinder" ben hihi.. en met jou dan??
Zeker wel, denk dat er genoeg zwangere meiden zijn die wat van jouw kwaaltjes herkennen. Ik denk echter dat er ook genoeg 'niet zwangere' meiden zijn die bepaalde kwaaltjes herkennen. Het hoeft echt nog niets te zeggen helaas!! Ik hoop iig voor je dat de duivels wegblijven en dat je snel posi mag testen
Tja, ik sluit me helemaal bij Caithlin aan. Ik herken de meeste kwaaltjes die je beschrijft. Maar ik heb deze gehad toen ik wél en toen ik niet zwanger bleek te zijn. Je kunt er nu eigenlijk alleen nog maar naar gissen, hoe vervelend ook. Ik zal voor je duimen. Succes met wachten....
Hoi Lucia, Ik herken zeker jouw symptomen. Het is alleen soms heel verwarrend, omdat ik ook daar last van had de maanden dat het niet gelukt was. Het had niets met ontpillen te maken, want ik was al best lang gstopt met de pil. Het gemene is dat je lichaam je erg voor de gek kan houden! Heel veel succes! liefs, Cleo
net een testje gedaan,maar deze was negatief pff... Ik ga in elk geval op dag 42 nog eens testen!(langste cyclus)Mocht ik nog niet ongi zijn natuurlijk. Ik heb eerlijk gezegd toch echt wel een zwanger gevoel grrr.........
he, wat balen dat de test negatief was. Heb je het met ochtend urine gedaan? Misschien is de hcg nog te laag? Ik zal voor je duimen! Cleo
thnx echt balen ja dat ie negatief was hoor maar je langste cyclus dg is nog niet voorbij dus er is nog een kans zolang de duivels er niet zijn.. ik duim met je mee
Ha Lucia, Hoe gaat het met je? Nog steeds niet ongesteld geworden? Het wordt nu wel heel erg spannend! Ik blijf voor je duimen! liefs, Cleo
Hoi Cleo, nee ben nog steeds niet ongesteld,zit nu op dag 42!! Mijn langste cyclus ooit was ook 42,dus vind het ook wel heel spannend worden! Heb nog steeds het gevoel dat ik 'weet' dat ik zwanger ben. Weet niet wanneer ik opnieuw ga testen,denk in het weekend als ik het volhoud Thanx voor het vragen en het duimen trouwens,vind ik heel lief van je!
oh dat is jammer Lucia. ik hoop voor je dat t snel raak is, wie weet deze new ronde, ik duim met je mee!