Hoi iedereen Ik heb een rare vraag maar ik wil het toch weten. Sinds een week heb ik last van witte klontjes afscheiding en jeukt het ook erg van onder (kan ook schraal zijn van de wc papier) . Herkent iemand dit heeft iemand daar last van? Graag reactie
Volgens mij een schimmelinfectie. Heb deze klachten ook al vaak gehad en steeds een schimmelinfectie. Even bellen naar of langs de huisarts. Krijg je een zalfje en eventueel capsules om in te brengen. Ben je er zo van af!
Nou ik heb toch gebeld en wat vragen beantwoord en wat bleek schimmel infectie, Ik krijg nou 3x daags een capsule. Wat ik alleen niet snap is hoe kunnen ze die diagnose stellen zonder dat ze het gezien hebben.
waarschijnlijk omdat je klachten gewoon al klinken als schimmeltje. als ik naar HA ga met die klachten duikt hij ook niet tussen mijn benen om te kijken of het echt zo is.
Een vrouw is, tijdens de zwangerschap, gevoeliger voor schimmelinfectie. Je klachten klinken heel overtuigend.
Ik krijg nou een tablet die ik van onder moet inbrengen zal dat wel goed zijn voor het kindje ik bedoel heeft het geen gevolg voor hem/haar.
Miconazol Vaginale Capsules (generiek) kan voor zover bekend tijdens de zwangerschap zonder bezwaar volgens voorschrift worden gebruikt.
mijne is een beetje gelig zou dit dan ook zo kunnen zijn? stinkt wel wat maar ja is wel eens vaker zo. en nooit echt wat voor gehad ofzo.