jeetje, ik herken mezelf niet meer.. dan weer blij, dan moe, dan chagerijnig. Was vandaag aan het opruimen en mijn vriend wilde niet teveel bewaren en ik ben toch tegen hem uitgevallen.. Zo herken ik mezelf niet meer... Ik merk dat ik me super irriteer, niet leuk meer, niet alleen aan hem hoor maar overal aan.
het is bij mij meer dan 7 jaar geleden dat ik stopte met de pil ( en ben er nooit meer aanbegonnen ) maar jee wat voelde ik met rot: was een emo bom! chago en veel huilbuien dus ja herken het wel...
bij mij was het juist andersom. Ik was heel chago met de pil , en nu ik er vanaf ben voel ik me een stuk beter. Ga ook nooit meer aan de pil. Hopelijk is het bij jou gewoon ontpillen, en voel je je snel wat minder geirriteerd.
Ja dat hoop ik ook.. Maar had het tijdens mijn vorige zwangerschap geloof ik ook wel. Lastig herinneren 7 jaar terug. Weet wel dat ik behoorlijk uit kon vallen na mijn ex toe toen. Maar ik moet nog zien of ik straks weer aan de pil zal gaan, mss dat ik ook wel een ander voorbehoedsmiddel kiezen ga..
ik heb ook andersom! voel me stukken beter dan dat ik de pil slikte! nu heb ik gewoon last van mijn eigen hormonen als ongi ben / word! sterkte ermee!
Ik moet ook zeggen dat ik een stuk vrolijker ben zonder pil, maar heb wel met vlagen dat de hormonen ook echt de pan uitrijzen. Dan zit ik echt met alles op TV mee te janken. Van de week nog bij Animal Rescue moesten ze een puppie in laten slapen. Ik zat te snotteren op de bank alsof het mijn eigen puppie was. Maar al met al voel ik me veel beter zonder die rommel. Weet ook niet of ik er ooit nog terug aan ga...
misschien word je zonder pil heftiger ongesteld, je verliest meer bloed, je lichaam maakt dus daarom meer bloed, gebruikt rvoor al je aanwezige vit b12 en zo voel je depri en boos tegelijk. laat vitamine b12 testen. neem vitamines. nooit alleen b12, want b12 maakt weer foliumzuur op. las ik in de boeken.