ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danip, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Ik wil deze maand voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken, maar ik zou niet weten welken goed zijn. Ik heb het niet eerder geprobeerd omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb, en dan wordt het al gauw een dure hobby ;) Maar door die vreemde cyclus ben ik nu toch wel bang dat ik gewoon geen eisprong heb.. Heb trouwens wel altijd een paar weken na de ongi veel meer zin in klussen, ik ben dan eigenlijk niet meer te houden haha.. :p . Zou dat met een eisprong te maken kunnen hebben?

Ik heb al eens eerder bij matcare zw.testen besteld. Zijn de ovulatietesten daar ook goed van?

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi hoi,

Zelf heb ik wel een fijne ervaring met de matcare testen op deze site kun je naar de website linken. Dit zijn heel eenvoudeige dipstics en heel goed betaalbaar.

Omdat ik zelf ook een vrij onregelmatige cyclus heb ben ik deze maand al op dag 10 (als dit ook echt de 10e dag van mijn cyclus was) begonnen, en dacht dat ik geen ei kreeg omdat hij niet positief was.

Tot dat op dag 20/21 hij positief begon te worden, dus ik zal wel een langere cyclus hebben deze maand als de vorige (31 of 33 dagen) in ieder geval was hij echt vet positief.

Ik heb in de loop van de tijd de testen 2 x per dag gedaan, ongeveer 20 dipsticks heb ik gebruikt.

Ook heb ik de kruitvat testen gebruikt de cyclus er voor, maar deze gaven alleen maar positief aan, zoals vele er slecht over praten.

Succes!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ha danip,

Ook ik gebruik de testen van matcare. Vind ze erg fijn in het gebruik en ze zijn idd goed betaalbaar. Als je een lange cyclus hebt is het natuurlijk sowieso een dure hobbie. Ik gebruik er ongeveer 7-8 per cylcus.
    Maar ze werken prima!

Deel Deze Pagina