ik heb om de haverklap vreselijke zweetaanvallen waarvan ik echt niet goed word zware benen en helemaal niet lekker zijn..... hebben meer zwangeren hier last van? ik heb het nu ongeveer 3 a 4 in de week ! heb net al een ontzettend huilbui gehad omdat ik het even niet meer zie zitten....
ik herken het wel gedeeltelijk.. laatst was ik met me moeder in de babydump, en terwijl zij over een kinderwagen stond de praten met iemand anders, kreeg ik het ineens hartstikke warm! ik begon te zweten, werd misselijk en kreeg ook zware benen. ik ben toen even gaan zitten, heb wat water gedronken en toen ging het wel weer.. ik merk ook dat, als ik te lang stil sta, dat ik dan weer dat beginnende, nare gevoel krijg.. als ik in de rij van de kassa sta, en ik er staan er twee voor me, dan is dat meestal al te lang voor me.. behoorlijk irritant..
heb ik ook hoor, nu al. vooral als ik een beetje druk ben, dan word ik helemaal naar en krijg het bloedheet. duurt ook wel ff voor ik weer wat afgekoeld ben. zal er allemaal wel bij horen. die verrekte hormonen he hahaha
ja inderdaad marieken, ik had het ook al rond de 20 weken hoor.. alleen het is hier met de week erger geworden..
ik vind het zo vervelend want ik werk maar 3x 2 uurtjes in de week maar ben nu afgelopen vrijdag met anderhalf uur al naar huis gegaan omdat het niet ging en vandaag met een uur al naar huis gegaan omdat ik weer zo'n aanval kreeg.... word je toch moedeloos van...
jaa ik snap je heel goed.. ik zit dan wel hele dagen thuis, maar ook daar is het irritant.. als ik de was op wil hangen moet het niet teveel zijn, omdat ik me anders alweer naar ga voelen.. en met douchen heb ik het ook, omdat je dan ook stilstaat.. kan dus niet echt meer genieten van het douchen..
ik heb het ook aan de kassa's.. vorige week stond ik bij colruyt en moest ik buiten gaan omdat ik het zo benauwd kreeg.. gelukkig dat mijn vriend zei: ga maar buiten afkoelen. Had het vrijdag ook bij H&M en C&A.. echt beroerd en draaierig, zweterig.. dan moet je precies gaan zitten of liggen.