herkent iemand dit?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ennas86, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hallo dames!

ik had ff een vraagje, misschien niet zo'n lekkere maar goed..
    ik ben nu 2 dagen over tijd en sinds een week ongeveer heb ik echt heel veel last van afscheiding... het ziet er gewoon uit en het ruikt ook niet echt vreemd ofzo... maar soms gutst het er echt uit.
    heeft dit misschien te maken met de bevalling die niet lang meer op zich zal laten wachten, of kan het wat anders zijn?

herkent iemand dit?

gr sanne

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik heb dit ook met periodes, dan loop ik ergens en dan opeens "flats"...lekker smakelijk omschreven haha maar zo voelt het.
    Soms schrok ik en dacht, verlies ik nou vruchtwater?
    Maar het is altijd afscheiding geweest.
    Dit is al een tijdje bij mij aan de gang....bij mij dus geen teken van een naderende bevalling....sorry:(

3. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Heb het ook meer als normaal nu.

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

had ik ook de laatste 4 weken voor mn bevalling.... heel akelig he, ik sleepte me rot met inlegkruisjes en schone onderbroekies. maar ik denk niet dat het een teken is dat je meteen gaat bevallen. ik had al 4 weken voortekenen, dacht echt elke nacht JAAA NU KOMT HET, maar ben uiteindelijk ingeleid omdat ie er niet uit wou :D

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hmm.. nou.. het is dus gewoon een kwestie van afwachten dus..
    dank jullie wel!!

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap en het zijn inderdaad wel voortekenen, het zouden stukjes van de slijmprop kunnen zijn zei mijn vk.

Deel Deze Pagina