Herkent iemand dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rave angel, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Mijn zoontje begon vanochtend ineens heel hard te huilen (hij huilt normaal gesproken bijna niet). Ik kon hem ook niet meer troosten.
    Toen ik hem een schone luier aan het doen was zag ik ineens dat z'n kleine teentje helemaal opzij stond :$
    Ik heb heel voorzichtig zijn sokje uit gedaan en heel voorzichtig z'n teentje bekeken. Toen ging ie ineens weer goed staan en was meneertje weer vrolijk aan het lachen. Z'n teentje was nog wel een beetje rood. Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar die konden me niet helpen omdat er nu niks meer aan de hand was en ik moest morgen m'n eigen HA maar bellen :(.
    Wat kan dit zijn geweest? Kramp of was het teentje uit de kom ofzo?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

lijkt wel kramp inderdaad ja, hoe oud is je zoontje? wel vreemd, zo'n jong kindje met kuitkramp? misschien zat zijn teentje verkeerd in het sokje en zat ie weer goed zodra het sokje uitging?

3. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Mijn zoontje is 6 maand. Hij leek mij ook nogal jong voor kramp.
    Aan het sokje kon het niet liggen, want toen ik hem uit trok stond het teentje in eerste instantie ook nog helemaal scheef.
    Ik dacht dan zelf eerder dat het uit de kom geweest is, want hij trapt er vrolijk op los altijd. En dat gaat niet altijd zachtjes haha.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, geen idee, zou kunnen, hopelijk gaat het vanaf nu goed!

5. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Ja dat hoop ik ook. Ben me kapot geschrokken!

6. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Bij iets wat uit de kom geschoten is, moet je er echt hard aan trekken om het terug in de kom te doen schieten. Klinkt dus niet alsof dat nu het geval was.

7. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Dat hoeft niet altijd :)
    Ik heb zelf een keer m'n elleboog uit de kom gehad en die is er ook weer vanzelf 'ingeschoten'.

8. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook weleens, dan staat mijn teen helemaal raar en scheef en doet zeeeeeeeeeer!! En dan opeens schiet het terug en is het over. Soort van kramp in de teen ofzo denk ik

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb precies hetzelfde met Quinn gehad.
    Ben toen naar de huisarts geweest maar toen stond het teentje al weer recht.
    Hij had er verder ook geen last van.
    Hij heeft het later nog wel eens terug gehad.

Geen idee wat het is geweest, maar hij is nu bijna 3 en heeft nergens last van gelukkig!

Deel Deze Pagina