Bugaboo vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Even een vraagje over de bugaboo. Ik heb hem een paar weken geleden omgebouwd van reiswieg naar buggy zeg maar. Nu heb ik er ook een voetenzak bij. Hebben jullie die onderkant van de voetenzak er standaard in zitten, dus zonder bovendekje zeg maar? Of doe je het hele geval er pas in als het echt koud wordt? Aan de ene kant lijkt het me nu nog soms zo warm om die onderkant erin te hebben, maar aan de andere kant is het misschien ook wel lekker zacht?

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb een andere voetenzak, maar ik gebruik hem alleen met de wat koelere dagen, zoals vandaag. Met echt warm zonnig weer, haal ik het hele ding er uit.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik heb hem er vorig jaar pas ingemaakt toen het echt koud werd en hem er in de lente weer uitgehaald. Ze zit er nu zonder voetenzak in.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb de Bugaboo Bee, en ik heb eigenlijk standaard de onderkant erin zitten. Het is inderdaad warm, maar Kyra heeft zelden een jasje aan en ik kleed haar er voor de rest ook op. Als het echt heel erg heet is blijven we gewoon in de schaduw in de tuin tenzij ik echt ergens dringend naar toe moet.

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij doen de voetenzak er pas in als het koud wordt. Met dit weer hebben we er nog niets in...

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Heb de voetenzak er momenteel niet in

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    we hebben de voetenzak er nog niet in zitten.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ok, nog niet erin dus. Dat dacht ik ook al hoor. Maar op zo'n dag als vandaag vind ik het best fris. Doen jullie hem er dan wel in?

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    nee nog niet. kleed hem wel lekker warm aan, maar geen voetenzak.
    ik moet wel zeggen dat mijn manneke het altijd enorm warm heeft.

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik heb de voetenzak er al die tijd wel in zitten.
    Als het warm is liggen zijn voeten er gewoon bovenop.
    Of ik rits de bovenkant eraf.

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

De voetenzak is er gewoon uit gegaan toen het beter weer werd, straks als het echt weer koud wordt gaat die zak er weer in! Vind het nu nog niet nodig, gewoon een shirtje met lange mouwen aan en een jack en warm zat voor die kleine.

Deel Deze Pagina