sinds een kleine week ruikt mijn plas s'morgens heel zoet en ziet het er ook donkerder uit die zoete geur heb ik normaal nooit en mijn plas is altijd heel licht van kleur , raar zou dit een symptoom kunnen zijn ? zit nu 5 dagen voor nod en heb voor de rest ni veel symptomen , buiten raar dromen , veel plassen af en toe een licht steekje in men lies , snel vettig haar en slecht slapen x ben eens benieuwd
ik weet het niet, als je plas sterk en anders ruikt, en het is donkerder van kleur dan is het vaak een blaasontsteking.. maar dat hoeft niet perse, wie weet zijn het wel eerste symptomen. ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!
Nee hier heb ik nog nooit van gehoord als symptoom, maar goed dat zegt niks! Ieder lichaam is anders.
Ook bij mij ruikt mijn urine heel sterk, maar om nou te zeggen zoet? Ik de geur geen naam geven!Niet echt lekker haha
deze ber geven me weer moed , heb 1 keer getest maar tuurlijk te vroeg denk ik ik ga nu wachten tot woensdag om te testen , ff geeft verschillende datums door , eerst de 17 feb , dan de 24 ste , daarna 23 ste en dan de 20ste dus ik weet het niet zeker maar heb nog altijd een sterker ruikende urine , last van het zuur en heel veel plassen , nog steeds raar dromen en gisteren een temp dip en ook steekjes , vandaag met 0.1 weer omhoog
Ik heb van mijn eerste zwangerschap maar kort mogen genieten, maar merkte dat mijn urine ook anders was. ook een rare geur en wat troebelig. Haast 'schuimig' zeg maar. Misschien is het inderdaad wel zo dat je ietsje te vroeg hebt getest en kan de test na een paar dagen een heel ander resultaat geven. Ik help je het te hopen in ieder geval en zal voor je duimen.
ik had bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook een sterk ruikende urine.. en niet lekker maar indd een soort zoete geur het kan ook een blaasontsteking zijn, maar de dromen, het zuur en veel moeten plassen lijkt wel op een... ff geduld nog, maar succes iig, hoop het voor je