herkent iemand dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ilovemike, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilovemike

ilovemike Niet meer actief

hallooo dames,,

ik heb opnieuw het gevoel misschien zwanger te zijn maar twijfel heel erg.. ik kan pas over een klein weekje testen dus wilde hier alvast even kyken of iemand dit herkent...

ik zou 16 april de innesteling hebben en de avond daarvoor kreeg ik hele erge buikpijn.. onderin mn buik en rond mn navel.. steken en alsof er een soort prikkeldraad ofzo van mn navel naar beneden liep..weet niet goed hoe ik het anders kan uitleggen...
    sinds dien heb ik allemaal steekjes in mn buik en ook bij m'n lies zeg maar. paar dagen terug voelde het alsof ik een soort spierpijn in mn onderbuik had ofzoo... mn buik leek ook wat harder te voelen als anders... maar dat heb ik dus heel de tijd.. de ene keer lijkt íe wat harder als de andere keer...
    vandaag heb ik eigenlijk geen pijn gehad.. ik voelde wel heel even iets maar kon het geen pijn noemen...
    ik heb ook dat ik de ene keer un uur heb dat ik om het kwartier naar de wc moet terwijl ik niet meer drink dan normaal .. en de andere keer heb ik daar weer helemaal geen last van.
    af en toe een vlaagje misselijk maar dat kan ook weer van andere dingen komen...
    in ieder geval... ik snap er helemaal niks meer van:(

2. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    als 16 april je innestelingsdag was dan lijkt het mij wel heel vroeg voor symptonen, maar ja alles kan,zou gewoon nog ff afwachten.

3. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou nog even w88 idd en daarna even een testje, laat je weten hoe het gaat?

Deel Deze Pagina