Hey meiden, Ik ben zojuist (een deel van) de slijmprop verloren, in ieder geval een teken dat er iets gebeurt daarbinnen.. Ik weet dat het niks zegt over het begin van de bevalling, kan zo nog 2 weken duren. Nou zou ik toch graag willen weten hoe lang het bij jullie duurde dat de bevalling begon na het verliezen van de slijmprop. Ben benieuwd naar de reacties!
Ik verloor zondag middag mijn slijmprop en s'nachts braken mijn vliezen en begon het...maandag nacht is ie geboren... Succes!!
Ik verloor om 5.00 mijn slijmprop, rond 12.00 begonnen de weeen en om 2.36 de volgende dag ben ik bevallen van onze dochter. Succes!
Ik ben mijn slijmprop met 38 weken verloren, en met 40weken 5 dagen begon de bevalling pas, wil je niet ontmoedigen verder
Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar mijn vriendin verloor op maandagavond de slijmprop, dinsdagochtend om 7 uur begonnen de weeen en om 10 uur (diezelfde ochtend dus nog) is ze bevallen.
Heb nooit een slijmprop verloren. Waarschijnlijk dus pas bij de bevalling? Geloof inderdaad dat het niet zoveel zegt. Hopen dat je nu snel mag bevallen, het wordt weer warm!!
ik verloor de hele slijmprop rond 18.00 en de bevalling begon door te zetten rond middernacht.... 's ochtends een zoon in onze armen!
Snap dat je nieuwsgierig bent en niet meer kan wachten, maar echt het is bij iedereen anders. Zo was het bij mij na een goede week pas zover. Laat eerst het weer maar wat koeler worden Succes hè!
Ik ben afgelopen dinsdag mijn slijmprop verloren maar er lijkt in de verste verte nog geen baby in zicht te zijn. Dus het zegt idd helaas niets... Bij de oudste kan ik me niets meer herinneren van de slijmprop, ik denk dat ik 'm toen pas tijdens de bevalling ben kwijtgeraakt.