1 minuut geleden deed ik een testje.. en binnen die minuut.. Kan dat echt zo snel? Of is dit wéér vals positief?
jaja da kan echt binnen die ene minuut ,bij mij was da ook zo en kijk zijn al iets meer dan 12 weken zwanger,al een hele voorzichtige proficiat
Haha!! wat super, ik reageer echt net op jouw bericht over het slijmverlies!!!! en nu lees ik dit!!!!! Oh hopelijk mag ik je gauw volgen op deze manier!!! Gefeliciteert!! overduidelijk! xxx
Ben je dan toch echt zwanger, na al dat gedoe met die vage testjes die misschien op je eisprong zouden reageren?? Lijkt het wel op he!!! Van harte meis!
Hahah ja ik weet t ook niet hoor, ik moest een test doen van vriend omdat ik echt niet te genieten ben (zijn woorden) en ik had toch een paar uur niet geplast (kwamen net thuis) en toen dit.. Maarja.. 9 dagen van te voren.. en kruidvat he.. ik twijfel.. al schreeuwt mijn lijf: ZWANGER!! Maargoed, ik heb dat al eerder gedacht met KV.. Heb nu digitale van CB gehaald, met zwanger/niet zwanger, die ga ik morgenochtend dan maar doen ofzo. Of is die niet zo gevoelig als de KV (stel dat hij nu niet vals positief is he) En ja ik zit zover voor mijn nod, maar kan ook een dag of 2 minder zijn, had een beetje onregelmatige cyclussen. Volgens de predictor calculator zou ik nu 4 weken zwanger zijn. Laatste menstruatie: 16 september 2010 Cyclusduur: 31 Je bent uitgerekend op: 26 juni 2011 Je bent nu: 22 dagen zwanger En je hebt nog: 261 dagen te gaan Dit is de: 4e week
Hoi hoi, De 4e week betekent dat je 3 weken zwanger bent... Er staat, je bent nu 22 dagen zwanger, dus 3 weken en 1 dag! Wel heel snel positief dus en er kan nog van alles mis gaan, maar probeer zelf ook maar lekker positief te blijven! Ik duim voor je dat de digitale ook zwanger aangeeft! Liefs
Goed idee om morgen de CB te doen. Ik ga er niet vanuit dat deze vals posi is hoor, als ik ook al jouw klachtjes lees! En ik denk dat de CB morgen ook al positief zal zijn! Succes!
misschien heb je je eisprong wel eerder gehad (jij had toch een hele rij gekke testresultaten vorige maand?) Maar dit ziet er super positief uit!
wat een mooi lijntje, lijkt mij echt positief, ook omdat het er al zo snel stond... een voorzichtige gefeliciteerd!!
Ja daar zit ik dus over te dubben.. ik probeer mezelf al voorzichtig te feliciteren, maar ben toch bang dat hij morgen negatief aangeeft.. ik weet niet of KV veel gevoeliger is dan CB..
Ja dat was ik idd Had 24-09 een positieve kruidvat test Daarna niet meer trouwens, en die kwam ook niet binnen 1 minuut zo op.. dat duurde wel iets langer! Toen hij echt droog was, was het meer een pennelijntje uiteindelijk. 6 dagen na 24-09 had ik trouwens enorme steken in mijn onderbuik wat op menstruatiekramp leek.. (Ik hou een boekje bij haha) Maar 8 dagen van te voren.. jeetje.. is het er dan wel 1??
mijn test zag er precies hetzelfde uit, en ook binnen 1 minuut het streepje maar ik heb op nod getest. misschien ben je toch iets verder? lijkt me dat een test dan nog niet posi kan zijn